AdNauseam Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor spurte du da? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 ...uz. Hva?! XD En vits. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Et pun? Nei, en dollar. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor spurte du da?Jeg får det jeg trenger av B-preparater, men det jeg skal ha er et C-preparat. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg får det jeg trenger av B-preparater, men det jeg skal ha er et C-preparat. Fordi det ikke finnes i Norge? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Fordi jeg ikke får det. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Pleier å være B-preparatene det er rift om. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Kan noen forklare meg forskjellen på a-, ,b- og c-preparater? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 A = Stort misbrukspotensiale B = Misbrukspotensiale C = Ikke misbrukspotensiale Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 A går vel under narkotikalovgivningen. Altså kjøp/salg/import/bruk av dette uten resept. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 2 min til nye striper på dagbladet.no, dagens høydepunkt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Eller nattens høydepunkt. Jada, tørr. Endret 18. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 den bikkja der er kul, se hvor glad han er Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Endelig har det gått opp for meg at Jesus er Gud Hipp hurra og sov godt Endret 18. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Er Jesus sin egen far, eller har han delt personlighet (schitzo?)? Og moren hans er hans kone? Nei faen, du har jo løsningen! Det er derfor Maria er jomfru! There nevar was a son! Men hvem er da Jesus' mor?! den bikkja der er kul, se hvor glad han er Hahah, pondus the wingman xD Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Alle mennesker er treenige og har en viss delt personlighet Noen sterkere enn andre De som har den minst har gjerne blitt indokrinert i den materielle verden til å tro noe annet. Derfor blir de som har det sterkt ofte kallt szhizofrene også. Fordi de bryter med menneske reglene og de ender i sykdom. Uten at det først og frems egentlig er sykdom. Det er ubalansen som gjør oss forvirret, mens Gud retter opp kaoset. Kall det det indre mennesket om du vil. Mens Gud har makten over det indre mennesket. Sjalusi feks hører ikke til Guds himmel, men er tegn på schisofreni Endret 19. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Alle mennesker er treenige og har en viss delt personlighet Noen sterkere enn andre De som har den minst har gjerne blitt indokrinert i den materielle verden til å tro noe annet. Derfor blir de som har det sterkt ofte kallt szhizofrene også. Fordi de bryter med menneske reglene og de ender i sykdom. Uten at det først og frems egentlig er sykdom. Det er ubalansen som gjør oss forvirret, mens Gud retter opp kaoset. Kall det det indre mennesket om du vil. Mens Gud har makten over det indre mennesket. Sjalusi feks hører ikke til Guds himmel, men er tegn på schisofreni Vet du, det her er det verste tullet jeg har lest på lenge... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Schizofreni har ingenting med delt personlighet å gjøre. Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hei : ) jeg tenkte det kom til å ta mye lengere tid, men i dag skal gjøre noe veldig viktig... Og hvis det ordner seg så hadde det gjort livet mitt mye bedre, er så nervøs... Snakkes ( : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå