Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg TRODDE jeg var frelst, men det var fordi det VILLE tro det. Det skjedde ikke ved guds hjelp, dessverre....var selvsuggesjon..fordi jeg var "needy".

 

Men håper det er ekte med deg da:-)

 

Ekta ja:) Gud har vært der en stund, men nå har Gud tatt meg med på oppdagelsesferd for å virkelig vise meg framover at han er pappan min også tror jeg :)

 

Men det som er med at man blir frelst. som jeg også mye stritter i mot Gud mange ganger. Men det må være der så man blir kjent med veien tror jeg.Og det er jo også det jeg har skjønt nå at jeg har gjort og må slutte med. Men nå er det sånn at jeg bare lar Jesus få ta mer og mer del så vil jeg følge oppskriften. Og tenke at jeg gjør det allerede. Og jeg trenger ikke søke mer. Jeg har sannheten veien og livet. Jeg må bare ta det til meg :) Slutte å la meg hindre meg selv. Når Gud allerede har gjort opp for alt mitt strev og lengter etter å gi meg alt jeg lengter etter :)

Bare blir fyllt med den kjærligheten han ønsker å fylle oss med :) Gud fyller jo alle de tomrommene våre å gjøre hos hele tenker jeg slik Gud vil og ikke vi, men vi er med liksom sammen med Gud :) Jeg trenger ikke å gjøre noe på en måte :) Gud gjør det for meg:) Fordi Gud vet hva jeg trenger :) Jeg kan bare ta i mot :) Amen :) Men først måtte han jo også rive ned og det skjer jo samtidig mens han også bygger opp føler jeg:) SÅ frelsen kan jo vare livet ut...Fordi Gud er ikke av verden :) Da tenkerjeg sånn at vi også bygges opp av verden som kanskje Gud ikke ønsker for oss alltid så han må ta vekk igjen. For at vi må være rene når vi kommer inn i hans rike også. Så vokser man sammen med Gud: Jeg føler jeg vokser sammen med Gud :) Takk:)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

 

Jeg TRODDE jeg var frelst, men det var fordi det VILLE tro det. Det skjedde ikke ved guds hjelp, dessverre....var selvsuggesjon..fordi jeg var "needy".

 

Men håper det er ekte med deg da:-)

 

Ekta ja:) Gud har vært der en stund, men nå har Gud tatt meg med på oppdagelsesferd for å virkelig vise meg framover at han er pappan min også tror jeg :)

 

Men det som er med at man blir frelst. som jeg også mye stritter i mot Gud mange ganger. Men det må være der så man blir kjent med veien tror jeg.Og det er jo også det jeg har skjønt nå at jeg har gjort og må slutte med. Men nå er det sånn at jeg bare lar Jesus få ta mer og mer del så vil jeg følge oppskriften. Og tenke at jeg gjør det allerede. Og jeg trenger ikke søke mer. Jeg har sannheten veien og livet. Jeg må bare ta det til meg :) Slutte å la meg hindre meg selv. Når Gud allerede har gjort opp for alt mitt strev og lengter etter å gi meg alt jeg lengter etter :)

Bare blir fyllt med den kjærligheten han ønsker å fylle oss med :) Gud fyller jo alle de tomrommene våre å gjøre hos hele tenker jeg slik Gud vil og ikke vi, men vi er med liksom sammen med Gud :) Jeg trenger ikke å gjøre noe på en måte :) Gud gjør det for meg:) Fordi Gud vet hva jeg trenger :) Jeg kan bare ta i mot :) Amen :)

 

Jeg applauderer deg for at du har funnet veien sannheten og livet.

Men det er ikke noe for meg. Jeg er altfor jordnær.

 

Så bra at du finner så mye glede i troen din :)

Endret av hebbelilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg applauderer deg for at du har funnet veien sannheten og livet.

Men det er ikke noe for meg. Jeg er altfor jordnær.

 

Så bra at du finner så mye glede i troen din :)

 

Tusen takk hebbedilla :) Men jeg tror jeg er ganske jordnær jeg også:) Men med en pappa i himmelriket da :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg applauderer deg for at du har funnet veien sannheten og livet.

Men det er ikke noe for meg. Jeg er altfor jordnær.

 

Så bra at du finner så mye glede i troen din :)

 

Tusen takk hebbedilla :) Men jeg tror jeg er ganske jordnær jeg også :) Men med en pappa i himmelriket da :)

 

Godnatt da, gå med Gud...Jeg skal gå med Zopiklone:-)

Lenke til kommentar

Ja, det er litt skummelt å være på deiting side. Og litt ukomfortabelt. Men egentlig er det ikke farlig da..

 

Det er vanskelig hvis man ikke vet hva man vil ha. Kanskje man finner det likevel?

 

Jeg tenker sånn at Gud har en til oss hver:) Også kommer han når vi er klare for det :) Også tror jeg Gud vet hva vi vil ha :) Men det er morro å flørte litt da :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Godnatt da, gå med Gud...Jeg skal gå med Zopiklone:-)

 

 

Og jeg kommer til å gå legge meg snart også :) er egentlig stuptrøtt, men glemmer bort teen min :) SÅ må sitte litt til og da tar jeg med deg også i bønnen min :)

 

efeserbrevet 2.8 "For av nåde er dere frelst, og det er ikke av dere selv, det er Guds gave" :)

 

God bless you:)

 

hehe :D

 

http://youtu.be/jEPnoV4HXvA

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp våkna drikker kaffe. God morgen :) Må sette opp en gjørmemål plan for dagen tror jeg. Har bare helgen til å slappe av nå også blir det masse mas til uka.

Ny dag nye muligheter (til å finne på sprell som aldri blir noe av)

God morgen:-)

Kaffe og røyk her...

Deilig vær..

Lykke til med planlegginga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...