Sabell Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Sabell sier jeg skal frykte herren min GUD. Hva har jeg gjort nå?! 0.o! Det innlegget ditt er litt av en hjernekrøller.. Enten veldig metaforisk eller verdens mest epic acid trip xD Ser du? Jeg har nødt for å være litt alien ? Endret 17. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kanskje du er en alien. Isåfall, hvis du blir kontaktet av folket ditt vil jeg gjerne møte dem. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Musikk er en fin ting i en ellers grå hverdag. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 http://www.youtube.com/watch?v=FxMOOyQI99g 1 Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det her låter som ingenting før og ingenting etter... http://www.youtube.com/watch?v=JnHoSz3M_Js Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Kanskje du er en alien. Isåfall, hvis du blir kontaktet av folket ditt vil jeg gjerne møte dem. Så bra Jeg har kontakt hver dag Men vi møtes i ånden tror jeg:) Her er en av dem Jeg ber om at vår Herre Jesu Kristi Gud, herlighetens Far, må la dere få en Ånd som gir visdom og åpenbaring, så dere lærer Gud å kjenne. 18 Må han gi dere lys til hjertets øyne, så dere får innsikt i det håp han har kalt dere til, hvor rik og herlig hans arv er for de hellige 19 og hvor overveldende hans kraft er hos oss som tror. 20 Med denne veldige makt og styrke reiste han Kristus opp fra de døde og satte ham ved sin høyre hånd i himmelen, 21 over alle makter og åndskrefter, over alt velde og herredømme og over alle navn som nevnes kan, ikke bare i denne tid, men også i den kommende. 22 Alt la han under hans føtter, og ham, hodet over alle ting, ga han til kirken, 23 som er Kristi kropp, fylt av ham som fyller alt i alle. "Det er lenge siden Pontius Pilatus toet sine hender.Går vi til Bibelen, sluttet han å toe dem og begynte å tvette dem i stedet allerede i bibeloversettelsen fra 1904. I dag vasker Pilatus hendene. Men i språket toer han dem fremdeles.." God natt Endret 17. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) God morgen sitter med kaffe og historie lesning Håper dagen blir kjempe bra klarte å la være og spise is igår og, så nå er jeg litt mer på rett vei Blir snart grønnsaksjuice til froksost Endret 18. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Hvorfor sier du jesu kristi og ikke jesus kristus? What hip jesus would've, could've said when approached by a stranger: > Yo, how's it hangin' bro? - Wad'up dude. Nothin' special, I'm just makin' grass into weed and sand into pizza. > Haha, you trippin' bro? Who are you anyway? - I'm Christ. Jesus Christ! > No fuckin' way, u fo' real bro? - Totally bro, pay close attention, let me hook you up with some pot and pizza. > No way dude! Thanks bro', you oughta come over to ma casa with my bros sometime - Sure thang, sound awesome > Dang, I'm so high rite now! This is the bomb dude. - We call it god's green gold, the angels are high all the time. Hahah, get it? High?! XD > Omg, u so funny J-dawg ^^, Eller hva sier du Sabell? Endret 18. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Tafit Tami ringte meg i går og lurte på om jeg ville være med på noe gøy. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Tafit Tami ringte meg i går og lurte på om jeg ville være med på noe gøy.Kven er det for ein, eller ei? Og blei det noko skoy utav det? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Tafit Tami ringte meg i går og lurte på om jeg ville være med på noe gøy.Kven er det for ein, eller ei? Og blei det noko skoy utav det? Vart lite skoy, så jeg koste meg med denne istedet: http://www.youtube.com/watch?v=cO4t2ozM10c Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor sier du jesu kristi og ikke jesus kristus? jesus kristus = navnet jesu = jesuses / jesus sin(e) kristi = kristuses / kristus sin(e) jesu kristi = jesus kristus sin(e) Fordi det blir latterlig å si jesuses hele tiden. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Nei, det blir jo Jesus', er det s bakom ordet så bare setter du en '. Jesus Kristus' bil havarerte etter et rånetreff. Tadá! Endret 18. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Noen som har erfaring med å kjøpe medisiner på nettet lovlig (altså at man får ekte resept fra lege i avsenderlandet så medisinene ikke blir stoppet i tollen)? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Nei, men vil gjerne høre din erfaring med det når du kommer så langt. Det var en kar som reiste til... drumroll... Nederland og fikk resept til cannabisss for pts. Post traymatoc strwss Endret 18. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nei, det blir jo Jesus', er det s bakom ordet så bare setter du en '. Jesus Kristus' bil havarerte etter et rånetreff. Tadá! Djeez... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Djeez......uz. Hva?! XD Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nei, men vil gjerne høre din erfaring med det når du kommer så langt. Det var en kar som reiste til... drumroll... Nederland og fikk resept til cannabisss for pts. Post traymatoc strwss A- og B-preparater kan man ikke kjøpe på nettet, og uansett får jeg det jeg trenger av legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå