Sabell Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Da prøver vi på det Blir å lese litt til Ferdig å lese 1 kap Går og legger meg hvert øyebliikk : Endret 15. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Du bør nå i hvert fall flytte deg til toalettet innimellom. Jeg har faktisk vært ute og badet (!) i dag, slå den. Ved nærmere ettertanke, mens man bader trenger man ikke forflytte seg til toalettet, en tur spart. Tja, jeg har fundert litt på det også, men ofte ender der opp med at jeg ikke klarer å bestemme meg hvor jeg skal urinere. Og må man så må man, ikke noe å gjøre med det. Da blir det som der blir. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) hehe:) jeg tenkte på markering God morgen Laget meg timeplan for dagen i dag i går kveld Blir morro å se om jeg får til alt sammen Drømmemannen står opp ekstra tidlig for å se og snakke med meg før jobb og Jeg sovne rundt halv to, to i går og våkna før åtte i dag så er litt trøtt i dag. Men har tenkt til å late som om jeg ikke er det Endret 16. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Hvor traff du mr. prince charming? Digger han jesus han også? Endret 16. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Hvor traff du mr. prince charming? Digger han jesus han også? Hehe i himmelen Kan ikke røpe hans tilknyting i forhold til religion synes jeg Dessuten er Gud større enn Jesus for meg Endret 16. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Hehe i himmelen Er det Jesus du dater eller? xD Eller kanskje Moses, han kom vel til himmelen. Kom Judas til helvete? Hvordan gikk det seg til? Endret 16. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Er det Jesus du dater eller? xD hihi Har datet jesus en gang. Fordi han måtte vise meg noe. Moses stod opp igjen, men er dødende og gammel i dag, Judas ble til en sopp Og mister ørene sinne i den andre verden stadig vekk. Tror han er i helvete. Han råtner i hvertfall. Endret 16. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Judas var den beste. For det er pga. han Jesus ble korsfestet og mennesket fikk frelse. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 hihi Har datet jesus en gang. Fordi han måtte vise meg noe. Moses stod opp igjen, men er dødende og gammel i dag, Judas ble til en sopp Og mister ørene sinne i den andre verden stadig vekk. Tror han er i helvete. Han råtner i hvertfall. That's what she said! xD Hvem drepte moses egentlig? Ble han også korsfestet? Husker fra Life Of Brian at det var andre også. Pontius pilates også tror jeg. xD Btw., hva heter den filmen om jesus som kom ut for en delbår siden, som var veldig realistisk/grafisk/blodig, og skapte reaksjoner? Så aldri den, vil se den. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Passion of the Christ. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Judas var den beste. For det er pga. han Jesus ble korsfestet og mennesket fikk frelse.Du utstråler en sann lidenskap for kristendommen! (Bare fra en litt annen vinkel enn Sabell xD) Sabell, hva betyr det navnet? Tror jeg har spurt før, og du svarte ikke! *skuffet* Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Vi er alle Guder fordi vi alle kjenner eller prøver å kjenne oss selv og drømmemannen min og jeg vi sitter ved siden av hverandre på den samme trona Han er mann så er gud og jeg er kvinne så jeg er gudinne og vi elsker gudommen i hverandre Og lyset som jesus har har vi også Den viser oss veien hjem Og da blir vi ett og hele også. Og jesus bar gud og ble bært av Gud SÅ lyset ble enda sterkere blant oss og han:) Og da når vi lar Gudommen elske oss så elsker vi oss selv og andre mer og:) Også blir vi kjent med kjærligheten og lar lyset slippe til mer og mer og vi vokser i ett med Gudommen som er oss og i oss og som alltid har vært hos oss og som er en del av universets rike Og vi blir treenige som Jesus Men ikke Jesus. Og vi blir en som en alien og får større kontakt med altet:) Der denne guardian lyset åpenbarer seg som en antenne fra det himmelske univers. Også kommer vi hjem til himmelen og på veien får vi visdom fra andre verdener ikke alle Guder kjenner til fordi vi har kontakt med de åndelige også Noen gode og noen onde, men med lyset blir vi beskyttet av de onde Mens andre ganger blir vi lurt også , men det retter seg opp med Gudommens hjelp Også blir vi denne mektiges store sin som sitter øverst og som ingen vet hva er for noe men som vi kaller Gud Men vi er bare småguder i forhold til Tar han oss inn i riket sitt så blir det andre boller Frykt Herren din GUD Endret 16. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Aldri så gærnt at det ikke er godt for noe. Nei... jeg er slem. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Sabell sier jeg skal frykte herren min GUD. Hva har jeg gjort nå?! 0.o! Det innlegget ditt er litt av en hjernekrøller.. Enten veldig metaforisk eller verdens mest epic acid trip xD Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hihi. Nå har jeg kjøpt meg octokopter til den nette sum av 32 995,-(i`m not crazy) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Hihi. Nå har jeg kjøpt meg octokopter til den nette sum av 32 995,-(i`m not crazy)Fattiglus... Man er ikke kar før man har hexakopter! Sleng inn en video da av første flyvning, hvis du er sporty. Dvs., ingen prøvesmaking, det er det bare kokken (enginøren) som kan gjøre! Endret 16. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hihi. Nå har jeg kjøpt meg octokopter til den nette sum av 32 995,-(i`m not crazy)Fattiglus... Man er ikke kar før man har hexakopter! Sleng inn en video da av første flyvning, hvis du er sporty. Dvs., ingen prøvesmaking, det er det bare kokken (enginøren) som kan gjøre! Kan godt filme første flyving. Har litt erfaring med dji phantom 2 da. Men må kjøpe 3-akse gimbal og, så det blir noen penger på det og. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Godnatt Endret 16. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kult med RC, spesielt ting som flyr. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Pellikoptre er bare rått! ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå