Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør nå i hvert fall flytte deg til toalettet innimellom.

Jeg har faktisk vært ute og badet (!) i dag, slå den.

Ved nærmere ettertanke, mens man bader trenger man ikke forflytte seg til toalettet, en tur spart. :p

Tja, jeg har fundert litt på det også, men ofte ender der opp med at jeg ikke klarer å bestemme meg hvor jeg skal urinere. Og må man så må man, ikke noe å gjøre med det. Da blir det som der blir. :)
Lenke til kommentar

hehe:) jeg tenkte på markering :) God morgen :) Laget meg timeplan for dagen i dag i går kveld :) Blir morro å se om jeg får til alt sammen :) Drømmemannen står opp ekstra tidlig for å se og snakke med meg før jobb og :D Jeg sovne rundt halv to, to i går og våkna før åtte i dag så er litt trøtt i dag. Men har tenkt til å late som om jeg ikke er det :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Er det Jesus du dater eller? xD

hihi :D Har datet jesus en gang. Fordi han måtte vise meg noe.

Moses stod opp igjen, men er dødende og gammel i dag, Judas ble til en sopp :) Og mister ørene sinne i den andre verden stadig vekk. Tror han er i helvete. Han råtner i hvertfall.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

hihi :D Har datet jesus en gang. Fordi han måtte vise meg noe.

Moses stod opp igjen, men er dødende og gammel i dag, Judas ble til en sopp :) Og mister ørene sinne i den andre verden stadig vekk. Tror han er i helvete. Han råtner i hvertfall.

That's what she said! xD

Hvem drepte moses egentlig? Ble han også korsfestet? Husker fra Life Of Brian at det var andre også. Pontius pilates også tror jeg. xD

Btw., hva heter den filmen om jesus som kom ut for en delbår siden, som var veldig realistisk/grafisk/blodig, og skapte reaksjoner? Så aldri den, vil se den.

Lenke til kommentar

Vi er alle Guder fordi vi alle kjenner eller prøver å kjenne oss selv og drømmemannen min og jeg vi sitter ved siden av hverandre på den samme trona :D Han er mann så er gud og jeg er kvinne så jeg er gudinne og vi elsker gudommen i hverandre :) Og lyset som jesus har har vi også :) Den viser oss veien hjem :) Og da blir vi ett og hele også. Og jesus bar gud og ble bært av Gud :) SÅ lyset ble enda sterkere blant oss og han:) Og da når vi lar Gudommen elske oss så elsker vi oss selv og andre mer og:) Også blir vi kjent med kjærligheten og lar lyset slippe til mer og mer og vi vokser i ett med Gudommen som er oss og i oss og som alltid har vært hos oss og som er en del av universets rike :) Og vi blir treenige som Jesus :) Men ikke Jesus. Og vi blir en som en alien og får større kontakt med altet:) Der denne guardian lyset åpenbarer seg som en antenne fra det himmelske univers. Også kommer vi hjem til himmelen og på veien får vi visdom fra andre verdener ikke alle Guder kjenner til fordi vi har kontakt med de åndelige også Noen gode og noen onde, men med lyset blir vi beskyttet av de onde :) Mens andre ganger blir vi lurt også , men det retter seg opp med Gudommens hjelp ;) Også blir vi denne mektiges store sin som sitter øverst og som ingen vet hva er for noe men som vi kaller Gud :) Men vi er bare småguder i forhold til :) Tar han oss inn i riket sitt så blir det andre boller :)

Frykt Herren din GUD :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Hihi. Nå har jeg kjøpt meg octokopter til den nette sum av 32 995,-(i`m not crazy)

Fattiglus...

Man er ikke kar før man har hexakopter!

Sleng inn en video da av første flyvning, hvis du er sporty. Dvs., ingen prøvesmaking, det er det bare kokken (enginøren) som kan gjøre!

:w00t:

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Hihi. Nå har jeg kjøpt meg octokopter til den nette sum av 32 995,-(i`m not crazy)

Fattiglus...

Man er ikke kar før man har hexakopter!

Sleng inn en video da av første flyvning, hvis du er sporty. Dvs., ingen prøvesmaking, det er det bare kokken (enginøren) som kan gjøre!

:w00t:

Kan godt filme første flyving. Har litt erfaring med dji phantom 2 da. Men må kjøpe 3-akse gimbal og, så det blir noen penger på det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...