Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Waddup! B]

Det er ikke lov til å si! Hvis du legger opp til ingenting så får du ingenting!

"Whether you think you can or you think you can't - you're always right!"

Sett deg mål for ting du SKAL gjøre hver dag, trenger ikke å være mer enn å gå ut å hente posten, snakke med en fremmed, kontakte en kjenning, gå på butikken, gjøre noe du ikke har gjort før, gå en vei der du skal som du ikke pleier å gå.

Men det viktigeste av alt, å tenke at ting er dritt får deg ingen steder, det gjør bare at det føles dritt. Gi faen, uansett hvor skeis alt er og gjør det beste ut av det. Litt er bedre enn ingenting? Ihvertfall bedre enn å ødelegge for seg selv?

Det beste du gjør er å gå i riktig retning, du kan ikke forvente at ting løser seg over natta. Og det er greit, for da føles det enda bedre NÅR ting ordner seg. HVIS har du ikke lov å si, det er verre enn den verste synd. Da kommer guden pessimistus dominos og stikker kjeppen sin opp i bakenden på deg!

:D Seize the day, Sylar!

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Sett deg mål for ting du SKAL gjøre hver dag, trenger ikke å være mer enn å gå ut å hente posten, snakke med en fremmed, kontakte en kjenning, gå på butikken, gjøre noe du ikke har gjort før, gå en vei der du skal som du ikke pleier å gå.

Jeg skal jo gjøre ting da, syns bare det er "tomme" dager... ensomt. Har ingen å gjøre noe med eller prate med. Skulle hatt en jobb.

Lenke til kommentar

Faen.. Nå ble alt jeg skrev slettet fordi jeg bare skulle ut i en annen app å gjøre noe... Respektløst, her skriver jeg wisdomsord (xD) og så dumper telefonen det i do...

Jeg skal jo gjøre ting da, syns bare det er "tomme" dager... ensomt. Har ingen å gjøre noe med eller prate med. Skulle hatt en jobb.

Du får fortsatt utbytte av å gjøre andre ting hver dag. Det skjer jo ikke mye hvis du gjør dagen din forutsigbar og planlagt (begrenset).

Om det så innebærer å besøke bestemor, melde deg inn i turgruppe, gå på konserter (spør noen med), reis og tren deg på sosiale greier der ingen kjenner deg? Er mye rart å finne på.

Ikke vær redd for uforutsigbarhet, det er sunt og plutselig har du der artig uten at du er forberedt på det.

Det er nok ingen tvil om at det er dolk som trives i ditt selskap, du må bare tro på deg selv.

Lenke til kommentar

Faen.. Nå ble alt jeg skrev slettet fordi jeg bare skulle ut i en annen app å gjøre noe... Respektløst, her skriver jeg wisdomsord (xD) og så dumper telefonen det i do...

Det var ikke særlig snilt gjort! Er det ikke autosave?

Du får fortsatt utbytte av å gjøre andre ting hver dag. Det skjer jo ikke mye hvis du gjør dagen din forutsigbar og planlagt (begrenset).

Om det så innebærer å besøke bestemor, melde deg inn i turgruppe, gå på konserter (spør noen med), reis og tren deg på sosiale greier der ingen kjenner deg? Er mye rart å finne på.

Ikke vær redd for uforutsigbarhet, det er sunt og plutselig har du der artig uten at du er forberedt på det.

Det er nok ingen tvil om at det er dolk som trives i ditt selskap, du må bare tro på deg selv.

Det er ikke så mye rart å finne på her jeg bor. :)

Være sosial... hm...

Lenke til kommentar

Har ingen aning, er ikke den mest sosiale selv, holder meg som regel bare til nettverket mitt. Jeg er litt håpløs på det her.

Oschlo blir vel for stort, for mange spør du meg. Men kanskje unngå en bygd der ryktene går så fort du gjør noe eller ikke gjør noe i det hele tatt. Utforbi en by en plass?

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Jeg har diskutert litt med meg selv om jeg skal flytte på meg nå i et år eller to. Er fort gjort at det bare blir med tanken.

Du bør nå i hvert fall flytte deg til toalettet innimellom.

Jeg har faktisk vært ute og badet (!) i dag, slå den.

Ved nærmere ettertanke, mens man bader trenger man ikke forflytte seg til toalettet, en tur spart. :p

Lenke til kommentar

Go kvelden :) skulle se film, men turte ikke se på den. Så ble det hjemmelaget frappe også slo jeg opp i boka som jeg må lese framover og begynte å le :) Det står:" Lykkelig er det folk som har en historie det er kjedelig å lese" :D

Har tenkt til og legge meg før tolv i kveld :)

Alt bra her håper jeg ;)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...