Emancipate Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Ikke? Hvor gammel er du? Gammel nok til at "Jeg prøver å glemme henne." Endret 13. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=nIxlnk0y1d4 Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Mutant Giant Spider Dog: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg redd for at hvis jeg forelsker meg i voksne så forventer de sex. Stresser meg. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 De aller fleste menn gjør nok det... men så er noen mer hensynsfulle enn andre, da. Nei, hva vet jeg. Sitter bare her og surfer dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg elsker det partiet: "Step away from the ledge I'm coming down." Og: "I could never be What you want me to You pulled me under To save yourself (Save yourself)" og to linjer under: "I pulled you under just to save myself" Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Når vi faktisk snakker om det så ble jeg faktisk forelsket her om dagen. Ei jente på kanskje 14-15 som jeg nesten kolliderte med. Jeg skulle komme igang på sykkelen og så kom hun løpende rundt et hjørne (skulle sikkert til bussen eller noe). Jeg prøver å glemme henne. Hadde tenkt å spørre om hvor gammel du er, men ser at det spørsmålet allerede er stilt. Bør ikke denne tråden være under kategorien «samliv og relasjoner»? Hence "psyko"kafé. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) De aller fleste menn gjør nok det... men så er noen mer hensynsfulle enn andre, da.Jeg er ute etter kvinner. Pre-post-edit : (Ute etter i den ikke-creepy betydningen.) Haha... tror Tåkelur får anfall av sosial klønethet... Hva mente du egentlig med denne? Endret 13. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Bør ikke denne tråden være under kategorien «samliv og relasjoner»? Hence "psyko"kafé.Nei, for dette er tråden for folk som mangler samliv og relasjoner. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg er ute etter kvinner. Pre-post-edit : (Ute etter i den ikke-creepy betydningen.) Åja. De liker sikkert sex de og... Hva mente du egentlig med denne? Det du sa til besøket du skulle ha på julaften, det var jo ikke taktfullt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Åja. De liker sikkert sex de og...Jeg føler jeg lurer dem hvis jeg inviterer dem på date uten plan om å tilby sex innen rimelig fremtid. Ser for meg at de drar frem kjevlene og begynner å banke meg opp ... nei, det skjer kanskje ikke. Det du sa til besøket du skulle ha på julaften, det var jo ikke taktfullt. Nå lo jeg så jeg fikk prikking i hele ansiktet og armene og brystkassa og synet ble redusert til et frimerke. Det var sagt for å være morsom, med glimt i øyet og et lurt smil om munnen, og jeg trodde at hun tålte det. Noe hun gjorde. Mulig det er intern humor, jeg ser for meg endel mennesker som ikke ville skjønt eller tålt den. Var som å gå på sytråd over ginnugagap. Herlig når man kommer trygt ned. Edit: Men skal jeg tolke kommentaren som at jeg har fått flere sånn anfall før? Endret 13. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg føler jeg lurer dem hvis jeg inviterer dem på date uten plan om å tilby sex innen rimelig fremtid. Ser for meg at de drar frem kjevlene og begynner å banke meg opp ... nei, det skjer kanskje ikke. Ohhh, banket med kjevle. Bring it on... Neida... men prøvde å google "Brækhus slem", men ingenting... Hehe. Men... kanskje du kan bruke en sånn datingside, der går det jo an å forklare litt mer enn det som normalt dukker opp i en samtale. Nå lo jeg så jeg fikk prikking i hele ansiktet og armene og brystkassa og synet ble redusert til et frimerke. Det var sagt for å være morsom, med glimt i øyet og et lurt smil om munnen, og jeg trodde at hun tålte det. Noe hun gjorde. Mulig det er intern humor, jeg ser for meg endel mennesker som ikke ville skjønt eller tålt den. Var som å gå på sytråd over ginnugagap. Edit: Men skal jeg tolke kommentaren som at jeg har fått flere sånn anfall før? Hehe sånn ja. En i slekta er likedan; husker vi var hos moren hans på 90, så snakket vi om at hun hadde satt inn nye vinduer... og han bare "jaja, der røyk arva"... Men hun syns det var like morsomt selv, ja hun på 90. Liker litt nasty humor jeg og, men kanskje ikke i samme grad som du. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Var vel en formildende omstendighet der, som jeg ikke tok med, og, men vi er ferdig med jula nå, det er over påske. --- ~~~~ ∞ ~~~~ --- Glemte selvsagt å ta med at hun sa sorry og smilte avvæpnende (for å bruke et mer konkret begrep enn det mer ladede blygt). Hvorpå mitt røde hjerte eksploderte og pulveriserte min sarte sjel. --- ~~~~ ∞ ~~~~ --- Det som er bra med jenter under 17 (vet at lavalderen er 16, men jeg synes ikke det passer seg likevel) er at man slipper å føle plikt til å ha sex. Man kan føle seg som en helgen når man sier nei til sex, for man forhindrer jo faktisk et overgrep! --- ~~~~ ∞ ~~~~ --- I mange av postene mine gjelder piet heins dikt om "den som kun tar spøk for spøk...", dette gjelder også de to avsnittene over. Jeg liker å mikse alvor med et touch av humor - og omvendt. Edit: Avsnitt 2 over gjelder selvsagt ikke jula, men den voksensminkede prinsesse. Endret 13. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Skjer i dag da folkens? Idag har jeg sovet vekk lørdagen, men fikk hvertfall vasket bilen før jeg kubbet Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Det som er bra med jenter under 17 (vet at lavalderen er 16, men jeg synes ikke det passer seg likevel) er at man slipper å føle plikt til å ha sex. Man kan føle seg som en helgen når man sier nei til sex, for man forhindrer jo faktisk et overgrep! --- ~~~~ ∞ ~~~~ --- I mange av postene mine gjelder piet heins dikt om "den som kun tar spøk for spøk...", dette gjelder også de to avsnittene over. Jeg liker å mikse alvor med et touch av humor - og omvendt. Er betatt av ei som kunne vært moren min... hun får meg til å smelte. Er nok "akseptert", men kanskje mange syns det er weird? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Skjer i dag da folkens? Idag har jeg sovet vekk lørdagen, men fikk hvertfall vasket bilen før jeg kubbet Er slappe dager for tiden... går en tur hver dag, men. Tror jeg skal ta en pils nå... fikk en boks av noen, smuglergods. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) For noen elsker Gud alle for andre ikke alle o.s.v det kommer an på den troende. EN homofil har kanskje ikke valgt selv å bli homo da. akkurat som jeg selv ikke har valgt å være hetero. Godnatt http://youtu.be/tRG5g0iDy5E Endret 13. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg drar fra forumet dere, det er en del jeg må gjøre. Det var hyggelig å snakke med dere, sees kanskje en gang ( : ... Er du TLLM? : S om så, min favorittkarakter ( : ... Takk for div, råd : ) skål for framtiden. Den skal bli bra, må bare komme meg utav søla først, ligger på ryggen og spreller som en skillpadde. Skål. Jeg gidder ikke å bare sitte her ihvertfall og ikke gjøre noe. Da blir det et trist og sørgelig liv.. Hade ( : Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) God morgen Dumme meg hadde telefonen på alarm og våkna nå :/ Men kan jo alltid finne på noe. Tenker jeg drar og trener, Ble rislapper i går, brukte to ss honning i dem i stedet for sukker, Også tok jeg jordbær og kesam på og en litt fiken syltetøy. Var sånn passe godt i stedet for sjokolade og potetgull så tror jeg det var litt mer sunt også Men det jeg synes var rart var at her om dagen hadde jeg gått inn så mye på målebåndet ca 8 cm og dagen etterpå ca 6 sm ut igjen. Men nå har jeg ihvertfall ikke mer ris eller poteter og sånt liggende ikke brød heller:) Så nå blir det enklere og holde seg unna mat med karbo Har knekkebrød da. men det er mange som har slanket seg med å spise knekkebrød Har to rilsapper igjen også Men tror jeg blir ekstra flink til uka. Har tross alt klart å holde meg unna isen og potetgullet sjokolad o.s.v Tar mye situps så det kan jo hende det har noe å si også..At den magen blir større først også flat etterpå. Vet at det er veldig bra å trene ryggen for å få slank mage også I går var jeg skikkelig nedfor egentlig, men da tok jeg en joggetur, og bare svettet ut depresjonen SIkkert fori jeg satt oppe halve natta her også. Også bannet jeg skikkelig mye i går. Hele tiden fuck fuck ikke så pent akkurat. Letet etter ting og bar fuck fordi jeg ikke fant og sånn. Men bare inne da Også ble jeg ekstra lei meg for at drømmemannen var lite på nettet også så begynte å gråte på skype, men da ringte han meg Er bedre i dag Drikker grønnsaks juice Ønsker dere en fin dag. Og sikkert lurt å ta litt ferie singing my song Har litt dårlig tid nå jeg. Endret 14. september 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ex - "Grown-Up Christmas List"Elsker den sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå