Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Fint for deg i hvert fall. Jeg har så vidt vært "frelst" en gang, men jeg mista bakkekontakten, så jeg måtte slutte:-)

 

 

:) det er noe som heter fra kaos til orden. Det er må som Gud må inni og da mister man seg selv også :) Du blir til slutt Guds sin den du er ment til å være tenker jeg. Så og miste en del er helt greit tror jeg. Og bare til det beste også :) Det skal skrangles og rangles litt ;) Fordi det må til. For noen kan det ta en dag for andre kan det ta år. Men du har jo kommet dit tror jeg om du først har blitt frelst. Jesus er jo der fortsatt:)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde det skulle bli karameller når jeg kokte fløte og sukker, foreløpig er det bare en gul suppe, har kokt )og rørt) i 15 min. Noen som vet hvordan man lager karameller?

 

Ta sukker og litt vann i en kjele, og kok en god stund. Det skal være sånn at hvis du stikker noe oppi og tar opp, så skal det lage tråder om du trekker fra. Deretter tar du oppi fløte. Men ikke for mye.

Lenke til kommentar

 

Sikkert dumt av meg å skrive med dem da...er vel altfor høflig..

 

Tror ikke det er noen god ide, uansett hvor desperat man er, man må respektere andres integritet.

 

Disse er mye eldre enn deg...sikkert mere desp. ja.

 

Jeg tenkte på meg. Jeg er mer desperat enn deg. Vet ikke med de ekle beilerne dine, du er sikkert hot du.

 

Hot og hot...fru blom...

 

Du er på en deiting side, men du bruker den ikke. Så ung som du er, skulle det ikke være umulig å "få seg litt".

Lenke til kommentar

 

Fint for deg i hvert fall. Jeg har så vidt vært "frelst" en gang, men jeg mista bakkekontakten, så jeg måtte slutte:-)

 

 

:) det er noe som heter fra kaos til orden. Det er må som Gud må inni og da mister man seg selv også :) Du blir til slutt Guds sin den du er ment til å være tenker jeg. Så og miste en del er helt greit tror jeg. Og bare til det beste også :) Det skal skrangles og rangles litt ;) Fordi det må til. For noen kan det ta en dag for andre kan det ta år. Men du har jo kommet dit tror jeg om du først har blitt frelst. Jesus er jo der fortsatt:)

 

Jeg TRODDE jeg var frelst, men det var fordi det VILLE tro det. Det skjedde ikke ved guds hjelp, dessverre....var selvsuggesjon..fordi jeg var "needy".

Men håper det er ekte med deg da:-)

Lenke til kommentar

Det spørs i hvilken setting om en blir kallt vennen. Hadde ikke likt det av en mann nå i hvertfall :) Men en eldre dame hadde vært koselig å bli kallt det av.Men jeg blir kallt my angel og my love så :)

Du er hunnkjønn?

Ja, å bli kalt vennen av en eldre dame, det er koselig:-)

Nei, dette er menn på deitingside...

Jeg er ikke en "klemmeperson"...reagerer bare negativt på sånn fra "fremmede".

Kan klemme, men da på familie helst, eller av og til andre også da..

Lenke til kommentar

 

Hot og hot...fru blom...

 

Du er på en deiting side, men du bruker den ikke. Så ung som du er, skulle det ikke være umulig å "få seg litt".

 

Jeg er skikkelig desperat! Men det går ikke. Tror ikke jeg ser ufyselig ut, men jeg har et problem med sosial omgang. Jeg tror faktisk ikke jeg forstår det som skjer...

 

Det minner om "unnvikende personlighetsforstyrrelse". MINNER om (ER ikke).

Og, minner om asperger...

 

Sorry, hvis jeg har fornærmet deg:-/

Lenke til kommentar

Du er hunnkjønn?

Ja, å bli kalt vennen av en eldre dame, det er koselig:-)

Nei, dette er menn på deitingside...

Jeg er ikke en "klemmeperson"...reagerer bare negativt på sånn fra "fremmede".

Kan klemme, men da på familie helst, eller av og til andre også da..

 

Ja er hunnkjønn:) Ok dating side. Har aldri vært på daitingside jeg. hehe:) Synes det er litt skummelt:)

 

En fremmed mann på datingside sier sikkert klem for å være høffelig og komme nær. vennskapelig. Vennen blir kanskje litt over grensa om ikke kjenner hverandre. Og det er jo vennskapelig forsåvidt. Men da blir man liksom litt sånn hvordan skal jeg si det bamsemumsgossegoss:) "Litt liten" Ikke sånn at det er kjæreste, men venn omsorgfullt bry seg om venn, men da bør man ha en viss kontakt som venner også. Så om fremmed blir det jo ikke helt riktig da mener jeg. Da blir det mer ekkelt synes jeg..

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Du er hunnkjønn?

Ja, å bli kalt vennen av en eldre dame, det er koselig:-)

Nei, dette er menn på deitingside...

Jeg er ikke en "klemmeperson"...reagerer bare negativt på sånn fra "fremmede".

Kan klemme, men da på familie helst, eller av og til andre også da..

 

Ja er hunnkjønn:) Ok dating side. Har aldri vært på daitingside jeg. hehe:) Synes det er litt skummelt:)

 

En fremmed mann på datingside sier sikkert klem for å være høffelig og komme nær. vennskapelig. Vennen blir kanskje litt over grensa om ikke kjenner hverandre. Og det er jo vennskapelig forsåvidt. Men da blir man liksom litt sånn hvordan skal jeg si det bamsemumsgossegoss:) "Litt liten" Ikke sånn at det er kjæreste, men venn omsorgfullt bry seg om venn, men da bør man ha en viss kontakt som venner også. Så om fremmed blir det jo ikke helt riktig da mener jeg. Da blir det mer ekkelt synes jeg..

 

Ja, det er litt skummelt å være på deiting side. Og litt ukomfortabelt. Men egentlig er det ikke farlig da..

Det er vanskelig hvis man ikke vet hva man vil ha. Kanskje man finner det likevel?

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...