krist2 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Fikk en mail fra de den 09.10 med overskriften "Your order has been posted." Det sto også dette: Please allow 3-5 days for delivery. Jeg har fortsatt ikke sett snurten av noen pakke, og nå har det gått 12 dager, har også sendt en E-mail til dem, men ikke fått noe svar... Noen som har erfaring med play.com, og at det tar så lang tid? Takker for svar Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har pleid å få pakkene etter 4-5 dager. Om du har bestilt varer for mer enn 200 kroner kan det jo hende posten sitter og ruger på de Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 ok, var en stor samle DVD, så det kom på over 200,- ja, men har bestilt pakker for over 200,- fra nettet før uten at posten har "sittet og ruget" på den som du skrev... Kommer jo en del toll i tillegg, men posten skulle jo ikke bruke en uke på det... Også litt irriterendes at play.com ikke svarer på E-mail, sendte den tidlig i går, så de skulle hatt tid til det.. Men takk for svar Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tror det er toll vesenet som holder igjen pakken. Lenke til kommentar
Mefix Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Et par-tre ganger har jeg ikke mottatt bestillinger fra play.com, aner ikke om det blir borte i posten eller om de(play) er litt sløve av og til... men det har alltid hjulpet å sende en mail og spørre hvor varen blir av, de har sendt en erstatning hver gang. EDIT: Prøv å purre igjen, jeg måtte gjøre det en gang før jeg fikk svar... Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 ja, skrev nettopp en ny mail til dem, så får se hvordan det går, de har ihvertfall trukket pengene fra kontoen min... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ja, skrev nettopp en ny mail til dem, så får se hvordan det går, de har ihvertfall trukket pengene fra kontoen min... et godt tegn Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tror det er toll vesenet som holder igjen pakken. Dette er nok forklaringen. Og de KAN å ta seg god tid med slikt skal du vite. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Tror det er toll vesenet som holder igjen pakken. Dette er nok forklaringen. Og de KAN å ta seg god tid med slikt skal du vite. ja, ja, da får jeg bare smøre meg med litt mer tolmodighet da.. takker for alle svar Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvor lenge kan tollvesnet sitte å ruge på en slik dvd ? Sitter å venter spendt på TAKEN (6 disk serie) som ble sendt for 8 dager siden fra play i UK. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 snakket med tollvesenet, det er posten som har ansvar for fortolling... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 La inn en ordre hos Play den 3 denne måneden, og har heller ikke mottatt noe ennå. Sendte en purremail, og fikk mail tilbake dage etter hvor de beklaget forsinkelsen Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Play com sender dvdene hver for seg. En dvd i hver pakke. Det er bare å sørge for å bestille filmer som ikke overstiger 200 kr pr.stk. Leveringstiden varierer mye hos play com. Sjelden at jeg får varene før det er gått en uke ihvertfall! Går jo også an å bestille hos dvdsoon.com i Kanada. De er enda billigere, men coveret har ofte fransk språk i tillegg til engelsk. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 nå har jeg snakket med posten, og de har ikke fått noen pakker, så det virker som det er play.com som har gjort noe rart, håper de svarer på mailen ihvertfall.. Ikke en veldig bra førstegangs erfaring med denne web-shoppen så langt nei, men de skal jo være til å stole på så det er vel bare min sedvanlige uflaks... fra play.com sin side I have not received my orderWe normally process and dispatch orders within 24 hours. This means that most products are usually delivered in 3-5 working days. Occasionally due to postal delays, particularly at times of the year when the postal service is very busy, they can take longer. We have to allow up to 14 days before we are able to start tracing lost parcels, unfortunately we cannot do anything for you until this time has expired. Please contact us if you do not receive your item(s) within this period so we can help to retrieve your goods. We apologise for any delay. Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 En ting man kan gjøre for å unngå at posten skal "ruge" på tingene man bestiller, er å registrere seg hos tollvesenet og ta seg av fortollingen selv.. Da går pakkene som regel rett igjennom, og man betaler bare det fortolligen koster når man får pakken. Et lite tips bare Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ville nok ha satt mine penger på at Toll'n sitter på pakka di. En kompis erfarte det samme, hvis du ikke fortoller den på posten eller slikt. vil de holde den tilbake. Ellers så har jeg god erfaring med play.com De fleste pakkene har blitt levert innen 5 dager. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 hei. jeg handler ofte fra dv-depot.com Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har kjøpt hundrevis av DVD'er fra Play og kun én pakke kom aldri gjennom; sendte dem en e-post etter tre uker (såpass tid må du dessverre gi Posten) og de sendte straks en erstatning. Play er forøvrig flinkere enn andre webshopper i og med at de (som tidligere nevnt) sender DVD'er, spill og CD'er én og én; dermed stiger prisen sjelden over den beryktede 200-kroner-grensen. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 fikk svar fra play.com der de beklaget at pakket ikke hadde kommet frem, og de har sendt en ny en, får håpe det fungerer denne gangen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå