Gå til innhold

Leveringstid fra Play.com

Anbefalte innlegg

Fikk en mail fra de den 09.10 med overskriften "Your order has been posted."

Det sto også dette:

Please allow 3-5 days for delivery.

Jeg har fortsatt ikke sett snurten av noen pakke, og nå har det gått 12

dager, har også sendt en E-mail til dem, men ikke fått noe svar... :grumpy:

Noen som har erfaring med play.com, og at det tar så lang tid?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, var en stor samle DVD, så det kom på over 200,- ja, men har bestilt pakker for over 200,- fra nettet før uten at posten har "sittet og ruget" på den som du skrev... Kommer jo en del toll i tillegg, men posten skulle jo ikke bruke en uke på det...

Også litt irriterendes at play.com ikke svarer på E-mail, sendte den tidlig i går, så de skulle hatt tid til det..

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar

Et par-tre ganger har jeg ikke mottatt bestillinger fra play.com, aner ikke om det blir borte i posten eller om de(play) er litt sløve av og til... men det har alltid hjulpet å sende en mail og spørre hvor varen blir av, de har sendt en erstatning hver gang.

EDIT: Prøv å purre igjen, jeg måtte gjøre det en gang før jeg fikk svar...

Lenke til kommentar

Play com sender dvdene hver for seg. En dvd i hver pakke. Det er bare å sørge for å bestille filmer som ikke overstiger 200 kr pr.stk. Leveringstiden varierer mye hos play com. Sjelden at jeg får varene før det er gått en uke ihvertfall! Går jo også an å bestille hos dvdsoon.com i Kanada. De er enda billigere, men coveret har ofte fransk språk i tillegg til engelsk.

Lenke til kommentar

nå har jeg snakket med posten, og de har ikke fått noen pakker, så det virker som det er play.com som har gjort noe rart, håper de svarer på mailen ihvertfall..

Ikke en veldig bra førstegangs erfaring med denne web-shoppen så langt nei, men de skal jo være til å stole på så det er vel bare min sedvanlige uflaks...

fra play.com sin side

I have not received my order

We normally process and dispatch orders within 24 hours. This means that most products are usually delivered in 3-5 working days. Occasionally due to postal delays, particularly at times of the year when the postal service is very busy, they can take longer. We have to allow up to 14 days before we are able to start tracing lost parcels, unfortunately we cannot do anything for you until this time has expired. Please contact us if you do not receive your item(s) within this period so we can help to retrieve your goods. We apologise for any delay.

Lenke til kommentar

En ting man kan gjøre for å unngå at posten skal "ruge" på tingene man bestiller, er å registrere seg hos tollvesenet og ta seg av fortollingen selv.. Da går pakkene som regel rett igjennom, og man betaler bare det fortolligen koster når man får pakken. Et lite tips bare :yes:

Lenke til kommentar

Ville nok ha satt mine penger på at Toll'n sitter på pakka di.

En kompis erfarte det samme, hvis du ikke fortoller den på posten eller slikt. vil de holde den tilbake.

Ellers så har jeg god erfaring med play.com

De fleste pakkene har blitt levert innen 5 dager.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt hundrevis av DVD'er fra Play og kun én pakke kom aldri gjennom; sendte dem en e-post etter tre uker (såpass tid må du dessverre gi Posten) og de sendte straks en erstatning.

Play er forøvrig flinkere enn andre webshopper i og med at de (som tidligere nevnt) sender DVD'er, spill og CD'er én og én; dermed stiger prisen sjelden over den beryktede 200-kroner-grensen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...