Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Etter hvor lang tid tar der før man blir avhengige av snus? forstår jo at det varierer, men sånn ca! Liker å ta en snus i ny og ne, men har ikke lyst til å bli avhengig Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Jeg snusa i ett år, så kasta jeg hele driten.. så kommer nok ann på hvor bestemt du er. anbefaler deg holde deg vekk fra det Endret 28. juni 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har ikke så mye viljestyrke egentlig kjøper ikke snus selv, og får bare av andre, så er ikke så ofte akkurat Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Du kan ha like mye viljestyrke som andre, bare bestem deg for det. og ikke la andre gi deg noe du ikke burde ha. bare å si nei takk og smil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 men jeg har lyst på det når jeg har muligheten på en måte, men vet ikke hvor lenge jeg kan holde på sånn uten å bli avhengig Lenke til kommentar
darket Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 da er du jo avhengig, hvis du ikke klarer å si nei eskalerer til at du begynner å kjøpe selv mitt råd er å stoppe det så fort du kan, snuset selv i 12 gode år, det var digg, men aldri verdt det på noen måte!!! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har ikke så mye viljestyrke egentlig kjøper ikke snus selv, og får bare av andre, så er ikke så ofte akkurat Da er du på kanten av avhengighet.. bare stopp med det nå, ta deg en kald cola eller tygg på noe annet i steden bare dropp den driten der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 da er du jo avhengig, hvis du ikke klarer å si nei eskalerer til at du begynner å kjøpe selv mitt råd er å stoppe det så fort du kan, snuset selv i 12 gode år, det var digg, men aldri verdt det på noen måte!!! men jeg har ingen trang til å snuse når jeg ikke blir spurt Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Når du våkner opp klokken 4 om natten og må reise til nærmeste bensinstasjon eller 7/11... Lenke til kommentar
xelp Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Beste rådet er nok som de over sier, å holde deg unna. Men det kan også fungere å ha et "system" på det. Tillatt deg selv å f.eks. ta deg ett par snus hver lørdag ellernoe slikt. Klarer du det er du godt på vei til å nyte snus sånn det burde nytes, altså en gang i ny og ned uten å skade helsen. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ender du opp med å alltid måtte ha en i kjeften og bytter ut når den renner litt så blir det lett 3-4 bokser i uka. 15.000 i året på snus er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 oki, det lureste er nok å holde seg helt unna har muligheten til å ta nå, men skal staye(???) strong haha:SS Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 oki, det lureste er nok å holde seg helt unna har muligheten til å ta nå, men skal staye(???) strong haha:SS Flink jente hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 oki, det lureste er nok å holde seg helt unna har muligheten til å ta nå, men skal staye(???) strong haha:SS Flink jente hehe enig borsett fra at jeg føler meg som en hund når folk sier flink jente, but thats ok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 innrømmer at jeg ikke var så flink alikevel men etter denne er jeg ferdig 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 hehe, jaha?? Du er nok avhengig ja, bare og begynne på fulltid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 men nå er jeg faktisk ferdig det var min aller aller siste Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Lykketil, det blir bare værre og værre jo lengre du "tar en gang i blant". Har nettopp starta og snuse, etter 3 år med snusing engang i blant (som også var litt oftere enn det også).. ikke veldig stolt av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 ååå har så lyst på en gang i blant, men vil absolutt ikke snuse på fulltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå