G-Oh-O Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg digger tegneserier som Pondus og Lunch, jeg syns personlig at humoren er spot-on, men syns ikke de kommer ut ofte nok og vil derfor se om jeg finner flere tegneserier som er lik i stilen, noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Rutetid, Kollektivet og Rocky? Ellers ikke mye intelligent huor å få tak i det norske markedet. Lenke til kommentar
G-Oh-O Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Gjør meg ingenting å kjøpe tegneserier fra utlandet Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Kjør på med Tommy og Tigern og Ernie. De kommer ikke ut i bladformat lengre, men det er massevis av striper i bok- og albumform tilgjengelig. Lenke til kommentar
G-Oh-O Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Ernie er ikke så værst Tommy og Tigern er litt tørt syns jeg, litt småkjip humor. -Personlig mening Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg er heller ikke verdens største T&T-fan, men dens kvaliteter er vanskelig å komme bort fra. I utgangspunktet virker det som om du er på søken etter ganske standard stripeserier, med kanskje noe spenstig humor, og da finnes det egentlig ekstremt mange serier der ute. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Radio Gaga - absurd og hysterisk morsom norsk tegneserie. Bi-serie i Pondus, men finnes på nett også: https://www.radiogaga.no/ evt. https://www.radiogaga.no/polls/start_poll.php Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Rikshospitalet (1997-2000) også av Frode Øverli er verdt å sjekke ut. Reservatet eller Liberty Meadows av Frank Cho anbefales. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Liberty meadows anbefales virkelig. Synd Frank Cho ikke lager mye av serien i dag. Fokuserer mest på superheltserier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå