alkazelters Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Eller begynner vi å bli dritt lei av å vente? Er det bare meg som har en følelse av at det ikke kommer til å komme denne gangen heller? Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 CZ var med i den pakken som ble stjålet fra Valve. Så det er vel utsatt på ubestemt tid Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 CZ var med i den pakken som ble stjålet fra Valve.Så det er vel utsatt på ubestemt tid Tror nok det kommer til vanlig tid på xbox, så det er jo bare å ta en titt der så du kan se hva du kan forvente deg på PC'en.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 bah, det var jo nye modeller og slikt jeg venta på i CS:CZ men så snakkes det om at de skal bruke de standard som er i CS 1.6 nå...kiipt og lite grunn å kjøpe da...gidder ikke spille singleplayer når jeg kan spille multi på nettet, samme hvor bra de sier bot'ene er...det blir ikke det samme.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Joda, jeg ser faktisk frem til CS:CZ, men jeg håper ikke de tar overpris av det, for det er ikke såååå mye verdt - MAX 250,- er jeg villig til å betale for det hvertfall Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har prøvd Condition Zero...må si at det er ganske kjekt spill. Grei grafikk, men man skal jo ikke forvente seg HL2 grafikk på det da eneste jeg ikke helt likte var varigheten på spillet. Litt anderledes design på våpna, og folka i forhold til cs 1.5 og 1.6, men bra "historie". Jeg vet det kjører fint på min. Vil si det er like krevende som cs 1.6 ca. Ett spill som er verdt å kjøpe! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har prøvd Condition Zero...må si at det er ganske kjekt spill. Grei grafikk, men man skal jo ikke forvente seg HL2 grafikk på det da eneste jeg ikke helt likte var varigheten på spillet. Litt anderledes design på våpna, og folka i forhold til cs 1.5 og 1.6, men bra "historie". Kjører fint på min maskin med full grafikk. Vil si det er like krevende som cs 1.6 ca. Ett spill som er verdt å kjøpe! Vill det si at du har det? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vill det si at du har det? Nei, har aldri hatt det, sa at jeg hadde prøvd, ikke at jeg har det. Det vil si at jeg må ha prøvd det på en annen maskin som ikke tilhører meg. Vil heller kjøpe spillet enn å laste det ned! Lenke til kommentar
Treat Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 du sa jo det kjører fint på DIN maskin med alt på fult Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 du sa jo det kjører fint på DIN maskin med alt på fultJeg sa det fordi han kisen som jeg prøvde det hos har akkurat samme maskin som meg, bare ikke så mange hder og så mye ram. Så da vet jeg at det kjører fint på min maskin. Gadd ikke skrive opp hans hw. Ble kanskje litt feil formulert den setningen Lenke til kommentar
z00l Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 cz ser bra ut ja !!! Bare de får litt tid på fikse enkelte bugs, så blir det nok helt konge =) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Den kommer om en måndes tid. http://www.tothegame.com/search.asp?title=...=counter+strike Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det er "gått gull ja". Så denne gangen kommer det nok! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Gleder meg til det kommer. Tviler på at det kommer til å nå opp til CS da. :-) Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Brukar dei fortsatt den gamle Quake 1 motoren eller? Lenke til kommentar
James Earl Cash Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Nei.. Igrunnen ikke. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Har prøvd Condition Zero...må si at det er ganske kjekt spill. Grei grafikk, men man skal jo ikke forvente seg HL2 grafikk på det da eneste jeg ikke helt likte var varigheten på spillet. Litt anderledes design på våpna, og folka i forhold til cs 1.5 og 1.6, men bra "historie". Jeg vet det kjører fint på min. Vil si det er like krevende som cs 1.6 ca. Ett spill som er verdt å kjøpe! Bare til informasjon.. den versjonen som har blitt lekket ut på nettet av Condition Zero er en tidlig build. Så den er ikke komplett. Hele spillet som kommer senere er MYE lengre og bedre. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) [quote]Bare til informasjon.. den versjonen som har blitt lekket ut på nettet av Condition Zero er en tidlig build. Så den er ikke komplett. Hele spillet som kommer senere er MYE lengre og bedre.[/quote] Det var godt å høre... Gleder meg bra. Er drittlei Global Ops og RvS. Forresten er det noen som veit når Urban Justice kommer? Endret 26. oktober 2003 av Celsior Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 /me gleder meg veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå