Gå til innhold

Hjelpt til wordpress installasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nok valgt en leverandør med cpanel om jeg hadde vist om det i forkant. Har fulgt oppskriftene og har også endret config.php filen manuelt. Jeg får lastet opp, men ikke startet wordpress.

I all min uvitenhet så lurer jeg på om jeg kan ha få slettet noe som skulle ha ligget på webhotellet..? Det er første gang jeg prøver meg på dette.

Lenke til kommentar

Jeg har lastet opp alle filene og der stopper det. Jeg får ikke opp noen feilmelding og når jeg går til domet får jeg bare opp at det er parkert, ingen feilmelding og ingen startside fra WP.

Jeg slettet alt i går og forsøkte å laste opp Joomla isteden, det samme skjer da. Jeg lurer fortsatt på om jeg har fått slettet noe som skulle ha ligget på web hotellet og har sendt en Mail til domeneshop med spørsmål om dette. Er man amatør så er man amatør ?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg har slettet www mappa. Når jeg er på web hotellet så er det bare en / mappe og ingenting annet (bortsett fra det jeg har lastet opp).

Jeg har sjekket linken du la ved og der står det jo at ting skal legges i www mappen og den finner jeg ikke. Kan jeg gjenopprette eller legge inn den selv på noe vis?

Lenke til kommentar

Du kan opprette ny www-mappe hvis du har slettet den.

... skal filene på webhotellet ligge inni en katalog (mappe) som heter www. Hvis du har fått slettet denne katalogen, så må du opprette den på nytt.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Jeg beklager min uvitenhet, men kan jeg bare opprette en mappe som heter www? Isåfall så får jeg til det, men om det skal ha noe "substans" så vet jeg ikke hva jeg skal legge inn.

Takk for svarene dine!

Lenke til kommentar

Om du kunne laget en ny ftp-konto med tilgang, så kunne noen sett selv hvordan det står til.

Kanskje og PrintScreen over mappen på webhotellet/serveren ville vært til hjelp, om du kunne fått til det.

Finnes ingen Public-mappe eller noe slikt heller?

Jeg personlig har ingen erfaring med tjenestene fra dommeneshop.

Hvis du har angrerett på webhotellet, så kan du og vurdere å bytte til andre som tilbyr cpanel, eller f.eks one.com som har fått en ny autointall for wordpress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...