greygrass Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har et par spørsmål i henhold jobb innenfor kundeservice/kundebehandling/call senter. Hva slags kvalifikasjoner påkreves for en slik jobb? Hva slags utdanning? Ungdomsskole? Videregående? Høyskole? Universitet? Vær helst så spesifikk som mulig. I hvilken grad er erfaring nødvendig? Sikter spesielt til de med egne erfaringer Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Så vidt jeg vet: ingenting. Kommer vel litt ann på hva du skal være kundebehandler for, men kundebehandler for feks netcom, nettbutikker, Dell / Acer etc. kreves det ikke noe for. Hvorfor noen skulle ønske jobben er derimot et mysterium. Endret 28. juni 2014 av Sampson Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Gitt de brødene (unnskyld ordbruken) jeg ofte får prate med, antar jeg at det ofte ikke forventes noen kvalifikasjoner, selv om det nok finnes flere tekniske steder du kan ringe som krever relevant erfaring. Endret 28. juni 2014 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå