Gå til innhold

trenger hjelp med skjerm ;-(

Anbefalte innlegg

Jeg har en ny laptop, som har ødelagt tastatur og skjerm, og jeg koblet til TV på HDMI-kabel føre skjermen og tastaturet på den bærbare gikk i stykker. Jeg valgte å reinstallere windows 8 på nytt, og etter installasjonen så får jeg ikke inn TV automatisk, og folk snakker om FN-knappen osv, men siden jeg har tastatur koblet til på usb så får jeg ikke brukt en såkalt ^FN-knapp^ siden mitt ekstra tastatur er et helt vanlig et...

Så hva gjør jeg??? Dette gjør meg deprimert;-(

Endret av DataFreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv brukt den snarveien flere ganger før jeg logget inn. Men det kan hende du må trykke flere ganger, og kanskje trykke enter til slutt. Men hvordan fikk du installert Windows uten skjerm? Er det slik at du installerte, men ikke fikk opp bildet etter restart? Eller var det etter installasjon av noe drivere at du ikke fikk til tv-skjermen?

Lenke til kommentar

Jeg har selv brukt den snarveien flere ganger før jeg logget inn. Men det kan hende du må trykke flere ganger, og kanskje trykke enter til slutt. Men hvordan fikk du installert Windows uten skjerm? Er det slik at du installerte, men ikke fikk opp bildet etter restart? Eller var det etter installasjon av noe drivere at du ikke fikk til tv-skjermen?

j, restartet etter innstallasjon,nog da var det borte... trykket win og p' men skjedde ogntrykket enter etterpå åsså:-(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...