Yippee Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har hatt noen forskjellige jobber.. Uten fagbrev. Men finner ikke noe jeg trives med. derfor søker jeg tips her inne eneste kravet er at jeg må kunne jobbe endel utendørs. er det jeg trives best med. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Blir ikke utendørs, men hva med lagerjobb? Relativt godt betalt når en er ufaglært. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 litt for ensformig for min del, men takk for svar Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Liker og kjøre bil, men ikke på den måten... hehe. Men sikkert et greit yrke. hva ligger det på i lønn ca? fast eller hvor mye du kjører inn? Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Barnehage? Mye utendørs og en dag er aldri den samme. En fantastisk fin jobb Endret 28. juni 2014 av teb1986 Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Parkeringsvakt... er ihvertfall utendørs Oppsynsmann... kontrollør av ett eller annet Vekter, sikkert en del utearbeid Kommunal drift Vaktmester Starte eget "firma" med plenklipping, luking, ryddning, snømåking, etc. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Kjenner brannsjefen her nede, så det har vært tenkt på flere ganger. men vet ikke om jeg vil begynne på kurs og styr igjen.. Er snakk om sammenslåing av flere kommuner her nede også, så skal visst bli rimelig vanskelig å få jobb her. Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Liker og kjøre bil, men ikke på den måten... hehe. Men sikkert et greit yrke. hva ligger det på i lønn ca? fast eller hvor mye du kjører inn? Vet ikke hvor mye dem tjener, jeg selv jobber som lagermedarbeider har underkant av 350k i året Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Parkeringsvakt... er ihvertfall utendørs Oppsynsmann... kontrollør av ett eller annet Vekter, sikkert en del utearbeid Kommunal drift Vaktmester Starte eget "firma" med plenklipping, luking, ryddning, snømåking, etc. er vel mer eller mindre småforbannet på alle parkeringsvakter.uansett om jeg vet dem gjør jobben sin. så da hadde jeg ikke vært mye happy trur jeg... Vekter skal faktisk sjekkes opp neste uke. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Liker og kjøre bil, men ikke på den måten... hehe. Men sikkert et greit yrke. hva ligger det på i lønn ca? fast eller hvor mye du kjører inn? Vet ikke hvor mye dem tjener, jeg selv jobber som lagermedarbeider har underkant av 350k i året Kan ikke klages på den lønna der. blir ikke rik, men har du så du klarer deg er det mer enn bra nok. 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Barnehage? Mye utendørs og en dag er aldri den samme. En fantastisk fin jobb Det blir nok litt mye hyling og styr for min del, men sikkert en flott jobb for dem som liker det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg er ufaglært vikar innenfor hjemmesykepleien denne sommeren! Jeg er utrolig fornøyd med jobben og kan anbefale å prøve det ut! Det kommer helt sikkert an på hvem du jobber med og arbeidsmengde om du blir fornøyd ;p Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Det er ikke noe jeg kunne tenkt meg, men takk for svar! Lenke til kommentar
Tobias Hansen Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Hva med å jobbe i Kiwi, Rema, Rimi, Bunpris eller noe sånt. Har hørt du får greit betalt Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 hvis du leser på topp, så skal jeg ha en jobb der jeg jobber ute. og jeg går ikke fra industrimekaniker til sitti i kassa på en butikk. men takk uansett Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 hvis du leser på topp, så skal jeg ha en jobb der jeg jobber ute. og jeg går ikke fra industrimekaniker til sitti i kassa på en butikk. men takk uansett Hvilke jobber har du hatt tidligere? Slik at du ikke får forslag om ting du allerede har prøvd. Hva var "galt" med å være industrimekaniker? Hva med: -Stillasbygger? -Maler? -Snekker? De har iallefall en god del ute arbeid. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Har bare vært industrimekaniker. ikke noe galt, utenom at jeg fikk prolaps i ryggen og kan ikke herje like mye med kroppen.. og jeg kan fremdeles ta i et tak, men ikke på den måten jeg har gjort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå