AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hei.. det er en gutt jeg er interessert i, og tror han liker meg også. Nå er han hjemme for sommeren, og vi hadde halvveis planlagt å treffe hverandre den dagen, men kunne ikke si noe sikkert fordi han er ganske travel - og det vet jeg. Så… vi avtalte å treffe senere, men kunne ikke da heller. Han beklaget seg og sa han hadde mye å gjøre :s ??, men foreslo en annen dag igjen og sa han hadde veldig lyst til å se meg igjen. Jeg var litt snurt mot han, og orket ikke svare på det… skal jeg gi han en ny sjangse, eller er han bare ikke interessert i meg? :/ Begge er 20 Anonymous poster hash: f6433...885 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Fikk en melding av han nå, vet ikke hva det står i den, men orker ikke svare på den nå merker jeg :s Anonymous poster hash: f6433...885 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hvis han foreslo en ny dag så betyr det at han er interessert. Les meldingene hans, og svar på en ordentlig måte. Ingen tjener på at du lager drama. Spesielt om han bare er åpen og ærlig med deg. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Hvis han foreslo en ny dag så betyr det at han er interessert. Les meldingene hans, og svar på en ordentlig måte. Ingen tjener på at du lager drama. Spesielt om han bare er åpen og ærlig med deg. Ja sant. Kan jo ikke klandre fyren… Anonymous poster hash: f6433...885 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Ok, så han kommer til meg - MEN hallooo, saken er at jeg bor i kollektiv, og har et rom + seng og tv liksom, ikke en dritt å ta seg til? Blir ikke det veldig kleint og rart? Er jo ikke så morsomt… er det lagt opp til å ha sex da hvis vi er hos meg? :S ts Anonymous poster hash: f6433...885 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Du kan foreslå at dere går dere en tur eller noe. Med mindre du er keen på sex selv da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Du kan foreslå at dere går dere en tur eller noe. Med mindre du er keen på sex selv da. Men forventer man at det blir sex hvis han er hos meg? Anonymous poster hash: f6433...885 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg føler jeg har sett denne samtalen/problemstillinga/trollinga før...hmmmff..Kort og greit, han "lurer" deg nok ikke. Gi han en sjangse. Om du vil. Hvis du ikke vil, så gjør du heller ikke det.Sånn. Avslutt. Adjø 3 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Du kan foreslå at dere går dere en tur eller noe. Med mindre du er keen på sex selv da. Men forventer man at det blir sex hvis han er hos meg? Anonymous poster hash: f6433...885 Er det noe galt i å ha sex egentlig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 I stad sa han at han kunne utsette avtalen han hadde for å møte meg litt - hva betyr det? Anonymous poster hash: f6433...885 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 I stad sa han at han kunne utsette avtalen han hadde for å møte meg litt - hva betyr det? Anonymous poster hash: f6433...885 At han vil møte deg? Slutt å overtenk absolutt alt og ta ting som de kommer? Det er ihvertfall mitt tips. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 I stad sa han at han kunne utsette avtalen han hadde for å møte meg litt - hva betyr det? Anonymous poster hash: f6433...885 At han vil ha en kjapp en? Har ikke han tid, kan jeg gjerne steppe inn. 3 Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Herregud, vi jenter altså.. Blir flau 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Han skrev at han gledet seg til å se meg igjen, og at jeg måtte si i fra om jeg hadde tid før neste torsdag Nei, tror han hadde dårlig samvittighet at han foreslo å møtes før han dro avgårde... Anonymous poster hash: f6433...885 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 La meg gjette, han er svensk ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 La meg gjette, han er svensk ? Nei, norsk svenske gir meg avsmak i kjeften dårlig erfaring med svensker du? Anonymous poster hash: f6433...885 Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 La meg gjette, han er svensk ? Nei, norsk svenske gir meg avsmak i kjeften dårlig erfaring med svensker du? Anonymous poster hash: f6433...885 Dårlig spermsmak? 2 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 La meg gjette, han er svensk ? Nei, norsk svenske gir meg avsmak i kjeften dårlig erfaring med svensker du? Anonymous poster hash: f6433...885 Dårlig spermsmak? You tell me Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 La meg gjette, han er svensk ? Nei, norsk svenske gir meg avsmak i kjeften dårlig erfaring med svensker du? Anonymous poster hash: f6433...885 Dårlig spermsmak? You tell me Taste is the king. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå