BoRsE Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 VEldig bra spill mener jeg, men ALTFOR! KORT!, runna det på 4-5timer historie og alt, kjempe bra (ett minus = *SPOILER SLETTET*) MEN DRIT!!! FETT!!! SPILL!!! Diggers grafikkers =) jaja, for enkelt, får se om det er enda fetere på de vanskeligere kravene Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det finnes allerede en bitteliten Max Payne 2 tråd her. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 VEldig bra spill mener jeg, men ALTFOR! KORT!, runna det på 4-5timer historie og alt, kjempe bra (ett minus = *SPOILER SLETTET*) MEN DRIT!!! FETT!!! SPILL!!! Diggers grafikkers =) jaja, for enkelt, får se om det er enda fetere på de vanskeligere kravene Takk for at du legger ut informasjon om at Max Payne overlever bla bla bla. Hyggelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 du skal vel ikke fortelle resten av det som skjer da ? du har allerede røpet en god del liksom. til de som kun klarer spillet på 4-5 timers intensiv spilling, dere kan umulig ha fått med dere mye av handlingen i spillet, da blir det kun gjennompløying hvor man presser esc så fort det kommer info og cut-scenes. til de som har klart spillet og som lurer litt på slutten og mer av historien- ta å klar spillet på de neste nivåene, anbefaler spesielt dead on arrival - på denne måten får du vite mer. det er så absolutt verdt det! Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Bortsett fra noe bedre effekter, så var vel ikke MP2 så veldig revulosjonerende? Jeg hadde hele tiden på følelsen att jeg spilte MP1 påny...men det er vel bare jeg som er teit igjen...men jeg var nok litt skuffa ja...hadde venta litt mere... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 BoRsE, vennligst marker med advarsel når du skal skrive et spoiler-innholdig innlegg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 han burde få en STRENG advarsel synes jeg Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 hahah lattis sorry men eneren var jo bedre, når du slang deg kunne man skru kameraet på max payne forfra og ta fete screens, men her snur hele kroppen med, du får neste aldri sett max forfra (han er jo så sexy ) til ThomasM - jeg har fått med meg hele storyen, spillet er altfor kort hva enn du sier. men skal spille dead on arrival,,, hvis d er extra story i den delen...??? Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nå var jo ener'n veldig kort også da, et ganske middelmådig spill synes nå jeg..... Men for all del, jeg ser frem til å pløye igjennom nr 2 også Er jo "grafikkhore" som så mange andre.... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er det seige hw-krav til spillet? Kan det være nogenlunde spillebart med xp1800 og gf3ti200 mon tru? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Krever ikke så massiv hardware siden det er godt kodet (*host* HALO), og jeg synes spillet er fantastisk underholdende i tillegg til knall grafikk. Max Payne 1 var jo også genialt... Er så utrolig morsomt med alle de latterlige replikkene og den fete film noir stemningen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Toppers spill! Rundet det på 4-5 dager! For KORT! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ffs da, skulle ikke komme ut nå på fredag da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Meget bra spill. Angående å ta screenshot av Max, når du er i luften og vil ta frontbilde, trykk på P eller Pause. Da roterer kameraet rundt max. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Fett spill. Men litt skuffende grafisk iforhold til jeg hadde trodd. Skaper en fet stemning. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvor får dere spillet fra? USA eller Finland? Ikke ulovlig vel? Det kommer da 30/10 i sjappa, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tror det kommer i morra...står i alle fall det på KE Media sine sider Hidden and Dangerous 2 kommer også i morra Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 spillet var bra det. verdt de pengene jeg skal bruke på det! selv om det var litt kort, men bedre at det er sånn som det er enn at de skal putte masse kjedelige brett sånn som i halo for at det skal bli lengre, da hadde det bare blitt kjedelig, men istedet har du en skikkelig shoot'em spill med solid historie. Bare kodingen og atmosfæren i spillet er verdt 500 kr. skjøp spillet og la dem vite at vi trenger mer av dette og mindre av feks halo Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Takk for at du legger ut informasjon om at Max Payne......... bla bla bla. Hyggelig. Hyggelig at du bekrefter dette også da... Nå har jo han heldigvis editet posten sin sånn at ikke ALLE skal bli like skuffet som deg, men du er jo nesten like god? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Takk for at du legger ut informasjon om at Max Payne......... bla bla bla. Hyggelig. Hyggelig at du bekrefter dette også da... Nå har jo han heldigvis editet posten sin sånn at ikke ALLE skal bli like skuffet som deg, men du er jo nesten like god? Hva har jeg bekreftet, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå