mariiannee Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hei! Jeg bor i en bitteliten hybel og pga plassmangel må jeg ha oppvaskmaskina på badet og koble slik at jeg får vann fra dusjen.Helt utrolig opplegg, men sånn må det bare bli! Problemet er da at den slangen som tar inn vann til maskina er for stor til å kobles på der dusj slangen sitter.. Trenger da en slags overgang, eller en ny slange som er større i den ene enden.. Noen som kan vise meg et bilde av noe sånt slik at jeg vet hva jeg skal se etter? Kan de ha det jeg trenger på Clas Olhsson? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Mulig de har på Clas Olhsson, men de hadde ikke overgang til min siden jeg må ha den på kjøkkenkrana. Men i en vanlig VVS-butikk hvor de selger slanger, overganger, kraner osv så har de det. De vet størrelsen på både krana og slangen din som regel. Jeg kjøpte min på et slikt sted. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Nå vet ikke vi hva du har hos deg, men sansynligvis trenger du en overgang fra 3/4" utvendige gjenger til 1/2" innvendige gjenger. Som f.eks. v.nr. 87225 hos Biltema. Kan ikke finne dette hos Clas Ohlson, men som sagt finnes dette hos VVS-butikker. Biltema har, og vanligvis bør det være lagervare i vaskemaskinbutikker. Endret 28. juni 2014 av Mr D Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Alternativ løsning: Bor man aleine på liten hybel, er det gjerne mindre arbeid å vaske opp for hånd enn med maskin. Selg oppvaskmaskinen. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hei! Jeg bor i en bitteliten hybel og pga plassmangel må jeg ha oppvaskmaskina på badet og koble slik at jeg får vann fra dusjen.Helt utrolig opplegg, men sånn må det bare bli! Problemet er da at den slangen som tar inn vann til maskina er for stor til å kobles på der dusj slangen sitter.. Trenger da en slags overgang, eller en ny slange som er større i den ene enden.. Noen som kan vise meg et bilde av noe sånt slik at jeg vet hva jeg skal se etter? Kan de ha det jeg trenger på Clas Olhsson? Ta med deg alt av slanger å ta en tur til biltema så hjelper nok de deg med å finne de riktige koblingene. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Kan ikke finne dette hos Clas Ohlson (...) 30-7726. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå