abene Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nytt kabinett fra Chenbro Chenbro lanserer et nytt kabinett i PC805-serien, et micro-ATX kabinett med tilsynelatende god ventilasjon og enkel montering av komponenter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ikke akkurat så veldig nyskapende utvendig i hvert fall. holder meg til lian'en min jeg. Lenke til kommentar
F4en Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Noe helt for jæ vlig stygt da... Holder meg også tol Lian-Li ja... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg håper virkelig at den har flere vifteplasser enn den ene 60mm (omg så lite i disse dager!) vifteplassen som er på baksiden. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ja det er ganske viktig å ha vifteplass hvis en ikke har vannkjøling. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 bedre å ha en 120mm vifte i den der da.... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ja det er ganske viktig å ha vifteplass hvis en ikke har vannkjøling. Det er jo egentlig lurt å ha vifteplass selv om du har vannkjøling og. Hvor ellers skal man sett radissen? Men seff kan man alltid modde litt da! :wink: Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Den var jo nesten stygg Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Og den utrolig lame "Optical Drive" skrifta på det deklset.. Eller var det jo ikke såå stygt da.. Mitt chieftech dragon er jo penere jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå