Gå til innhold

Snapchat - Kan ikke bruke WIFI lenger..

Anbefalte innlegg

Jeg har vanlig Snapchat og Snapsave.

Igår kunne jeg bruke Wifi når jeg var på begge appene, men idag fungerer kun disse appene hvis jeg skrur av Wifi og er på vanlig mobildata. Skrur jeg på Wifi så kommer det opp at appen ikke kan koble til serveren. Får ikke sett bilder, kan ikke sende bilder, kan ikke legge til venner og kan ikke endre på innstillinger i appene.

Tenkte først det var noe med IPen så restartet modemet til internettet i huset, men det funket ikke. Klarer fortsatt ikke å forstå helt hva som er galt.

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2728760

Der står det at Snapchat har blokkert IPen pga. mistenksom aktivitet. Igår opprettet jeg en ny snapchat-bruker som jeg la til alle vennene mine. Jeg mistenker at de har trodd jeg var en robot/spammer og deretter blokkert IPen min. Noe som vil gi mening.

Prøvde å skru av modemet i 10 minutter men det skiftet ikke IPen min. Kan det være IPen til selve mobilen? Isåfall, hvordan skifter man IPen til telefonen?

Lenke til kommentar

Fant denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2728760

Der står det at Snapchat har blokkert IPen pga. mistenksom aktivitet. Igår opprettet jeg en ny snapchat-bruker som jeg la til alle vennene mine. Jeg mistenker at de har trodd jeg var en robot/spammer og deretter blokkert IPen min. Noe som vil gi mening.

Prøvde å skru av modemet i 10 minutter men det skiftet ikke IPen min. Kan det være IPen til selve mobilen? Isåfall, hvordan skifter man IPen til telefonen?

Hva med å slette både snapchat og snapsave, innstalere snapchat på nytt uten snapsave og prøve det?

Lenke til kommentar
Hva med å slette både snapchat og snapsave, innstalere snapchat på nytt uten snapsave og prøve det?

Snapchat har blokkert min nye bruker. Jeg har ikke gjort noe galt, kun lagt til mine gamle venner og noen nye. Prøvde å sende et bilde på min nye bruker via 3Gnettet men det fungerte ikke, gikk deretter til min gamle snapchat for å sende ut et bilde og da fungerte det. Den nye brukeren er blokkert kan det se ut som.

Har sendt inn klage til Snapchat så får jeg håpe at brukeren blir låst opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...