lillemeghihi Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har et hjemmekinoanlegg på rommet mitt som jeg vil bruke til å høre på musikk med fra tlf. Den har to AUX inputter. Den ene er rød og den andre er hvit, også står det L og R. For å koble denne til telefonen min, hva slags kabel må jeg ha, og hvor får jeg kjøpt den? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 http://www.clasohlson.com/no/Tilkoblingskabel-3,5/Pr327701000 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) 3,5mm/minijack til RCA/Phono. Kjært barn har mange navn. Du får tak i den overalt. Biltema, Clas, Euronics, Expert, Elkjøp, Lefdal, Ebay, Amazon m.m. Du har både de med en hvit/sort og en rød, samt de med hvit/sort, rød og gul. Du er etter en kabel med en hvit/sort og en rød, uten den gule. Den gule var/er brukt til video, men den passer ikke alltid alle mobiler, mange mobiler tror enten at denne signallinjen er til mikrofon, eller så fungerer ikke kabelen i det hele tatt. Endret 28. juni 2014 av sevs Lenke til kommentar
lillemeghihi Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Tuuusentakk for hjelpen begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå