Gå til innhold

Trenger hjelp med nettleseren Opera

Nitrius

Anbefalte innlegg

at jeg syns opera har problemer med å spille av filmsnutter på sider, f.eks Ati sin side den dere HL2 greiene på forsiden, det går jo så sakte, mens i IE så går dem som den skal, også lydsnutter i sider, dem blir ikke spillt av i opera en gang, men det blir dem i IE, og ja jeg har på aktiver av lydkutt og filmkutt i Opera, men det virker forsatt ikke.

har noen her noen svar på hva jeg kan gjøre får å få dette til å virke? eller er det bare at opera ikke kan?

jeg har norsk versjon 7.11 tror jeg.

også jeg vet at det har kommet nyere versjon av opera, men er den i norsk? vis ja, hvordan skal jeg laste det ned? og kan jeg bare installere den opp på?

Takker for svar på forhånd.

Edit: enda en ting jeg lurer på, er at hvorfor er opera sånn at noen ganger så holder den seg innlogget på sider, men plutselig så er den logget ut fra siden neste gang, ikke at det er noe farlig, men syns det er bare litt rart at den driver sånn frem og tilbake :-/

Edit2: for å gi dere enda et eks på at lyd som er på sider ikke blir spillt av i opera, dere vet vg.no innpå vg lista der er det musikk, vis du drar musa over titelen eller hva det var så skal musikk bli spillt av, dette går i IE, men ikke i Opera, hva man jeg gjøre?

Edit3: også, f.eks på Gamereactor.no eller hva siden heter igjen,

der er det sånn reklame greie spm kommer når du er innpå der, spm dekker over masse av overskriftene, og vis jeg trykker på X på reklamen så forsvinner det, men det blir forsatt hvit over deler av overskirftene, og dette får jeg ikke bort, hva er dette, noe jeg kan gjøre for å få dette til å virke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...