vaffelkak Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Her får jeg denne feilmeldingen: Parse error: parse error, expecting `T_VARIABLE' or `'$'' in /home/nitro/spot/game.php on line 32 Linje 32 er den linjen hvor vi har denne koden: <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['cs'] . '</center></td> c<?php include('mysql-config.php'); ?> <?php $result = @mysql_query('SELECT * FROM game'); if (!$result) { die('<p>Får ikke kontakt med ' . ' tabellen på dette tidspunktet: ' . mysql_error() . '</p>'); } // Vis tekt i som ligger i databasen while ( $row = mysql_fetch_array($result) ) { echo(' <center> <table width=400 bordeR=0 cellspacing=0> <tr> <td background=nyheter.gif>' . $row['game'] . '</td> </tr> <tr> <td>' . $row['gametext'] . '</td> </tr> </table> <p> <table width=400 border=0 cellspacing=0> <tr> <td bckground=nyheter.gif colspan=3>' . $row['gamemeny'] . '</td> </tr> <tr> <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['cs'] . '</center></td> <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['wc3'] . '</center></td> <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['q3'] . '</center></td> </tr> <tr> <td>' . $row['csnews'] . '</td> <td>' . $row['wc3news'] . '</td> <td>' . $row['q3news'] . '</td> </tr> </table> '); } ?> [/code] Lenke til kommentar
magikern Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['cs'] . '</center></td> se nøye på den tre ganger til så ser du at du har skrevet . $['cs'] . der er det en feil som bør være ganske lett å se... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Og fikser du den, får du feil ved neste linje; <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['wc3'] og fikser du den, vil du få feil på neste linje igjen; <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['q3'] Håper det ikke vil kreves vidre forklaring Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['cs'] . '</center></td> Hva med? <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $row['cs'] . '</center></td> Lenke til kommentar
vaffelkak Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Wooops.... Her har jeg gjort den største tabben i mitt liv, hvordan jeg kunne overse dette, har jeg ikke peiling på... Takk for hjelpen folkens.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['cs'] . '</center></td> Hmm... Jeg er ingen proff på php, men må det ikke være: <td bgcolor=' . '</center></td> ( ' i bgcolor= ) Lenke til kommentar
magikern Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 <td bgcolor="#cccccc"><center>' . $['cs'] . '</center></td> Hmm... Jeg er ingen proff på php, men må det ikke være: <td bgcolor=' . '</center></td> ( ' nope, han bruker single-quotes for å skille mellom html og php så hvis han da bruker single-quotes midt i html delen bryter han da over i php igjen <-- forsto noen hva jeg mente? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 nope, han bruker single-quotes for å skille mellom html og php så hvis han da bruker single-quotes midt i html delen bryter han da over i php igjen <-- forsto noen hva jeg mente? :o Har jeg altså stresset med å bytte ut all " til ' i all html kode jeg bruker i scriptene mine, bare pga jeg trodde jeg kun kan bruke: echo ="htmlkodenher"; - med " altså? OMG! Tror seriøst jeg må begynne å lære "the basics" først... Oppdager stadig idiotfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå