Nikkor Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Heisann.... Trenger et prog som man kan kunne teste hårfrisyrer,hår farger osv... Kan noen bare gi meg en link til det:? Kunne søkt på Google, men visste liksom hva jeg skulle søke på.... Så håper på dere :wink: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Sorry for at jeg bumper nå men er det virkelig ingen som vet om et program eller link Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Sorry kom dobbelt. Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det finnes flere frisørersalonger i norge som har et slikt program beklager men vet ikke hvilke, hvis det hjalp deg noe vil gjerne vite vilket program . Lenke til kommentar
mysti Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 sorry, eneste jeg kan tenke meg er photoshop, hvor det meste er mulig, om man har vilje og egenskaper nok Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Åkeis får bruke det dah Husker nemlig en gang at de fulgte med en cd med frisurf for en stund siden.. Har mistet cd nå så.. Menmen... Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Digitalfoto nr 7 hra en artikkel om å bytte om på hårfrisyrer ved hjelp av Photoshop eller Photoshop Elements. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Digitalfoto nr 7 hra en artikkel om å bytte om på hårfrisyrer ved hjelp av Photoshop eller Photoshop Elements. Takker Skal sjekke dette ut. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Finnes et program som heter Metropolitan Virtual Makeover. Jeg hadde det for et par år siden, men det ser ut som det finnes nyere versjoner. Et lite søk på Google og dette kom opp: http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...ual+makeover%22 Håper det var noe slikt du så etter. Lenke til kommentar
Frisorjenta Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Heisann.... Trenger et prog som man kan kunne teste hårfrisyrer,hår farger osv... Kan noen bare gi meg en link til det:? Kunne søkt på Google, men visste liksom hva jeg skulle søke på.... Så håper på dere :wink: 1288835[/snapback] www.thehairstyler.com . Der kan du legge inn bilde av deg selv, og sette på forskjellige frisyrer å se hvem som passer best... selvom den er for jenter da... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Haha, sjuk bump...men takk. Lenke til kommentar
greipfrukt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Bruk Adobe Phtotoshop, du kan nærmest gjøre alt der. Hvis du trykker på linken i min signatur kommer du til vår, der finner du f.eks tutorials for farging av hår. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Finnes et program som heter Metropolitan Virtual Makeover.Jeg hadde det for et par år siden, men det ser ut som det finnes nyere versjoner. Et lite søk på Google og dette kom opp: http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...ual+makeover%22 Håper det var noe slikt du så etter. 1327705[/snapback] i samme søk så legger du til download, så slipper du kun å få treff på prog som kun er på nett Endret 29. november 2006 av paalwa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå