slimcls Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg har lett litt rundt etter nåværende 4K på markedet og hva som kommer framover, uten å bli veldig mye klokere. Er det noen som vet hva høsten vil bringe av 4K-TVer? Jeg ønsker meg 60 tommer og så for meg en pris på 20-25k (maks 30). Tror dere det blir å komme i høst? Takk! Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Nei, det er ikke noe som kommer nå i høst. CES messa er i las vegas i januar og der viser de store aktørene som Sony, Samsung og lg osv årets nyheter. De pleier da og bli lansert rundt mars/april. 60 tommer + ligger på 35K ++ nå uansett, du må ned på 55' hvis du vil ha toppmodellen til Sony eller samsung begge ligger på rundt 23k-30k Endret 28. juni 2014 av Centy88 Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Noe "vits" med 4k tv før 4K bluray kommer? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Noe "vits" med 4k tv før 4K bluray kommer? Ja selvsagt, tvene har utmerket up-scaling til 4k av vanlig HD sendinger. Ved blu-ray avspilling, spillkonsoll, digtital tv sendinger.. Begynner jo så smått å dukke opp mer og mer 4k materiale. Netflix fører an, amazon lover innhold, bbc har begynt med trail broadcasting av fotball wm i 4k og mer kommer. Til og med mobiler har jo begynt med 4k filming z2, s5 osv.. Kan jo være greit å vente til neste år eventuelt med kjøp når mer innhold er utbredt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Noe "vits" med 4k tv før 4K bluray kommer? Ja selvsagt, tvene har utmerket up-scaling til 4k av vanlig HD sendinger. Ved blu-ray avspilling, spillkonsoll, digtital tv sendinger.. Begynner jo så smått å dukke opp mer og mer 4k materiale. Netflix fører an, amazon lover innhold, bbc har begynt med trail broadcasting av fotball wm i 4k og mer kommer. Til og med mobiler har jo begynt med 4k filming z2, s5 osv.. Kan jo være greit å vente til neste år eventuelt med kjøp når mer innhold er utbredt. Synd bare at 4k spesifikasjonene ilke er fastsatt enda så er risky så tidlig at tv ikke klare å vise de flere farver som industrien vill ha med 4k BD Endret 29. juni 2014 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå