Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lett litt rundt etter nåværende 4K på markedet og hva som kommer framover, uten å bli veldig mye klokere. Er det noen som vet hva høsten vil bringe av 4K-TVer? Jeg ønsker meg 60 tommer og så for meg en pris på 20-25k (maks 30). Tror dere det blir å komme i høst?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke noe som kommer nå i høst. CES messa er i las vegas i januar og der viser de store aktørene som Sony, Samsung og lg osv årets nyheter. De pleier da og bli lansert rundt mars/april.

60 tommer + ligger på 35K ++ nå uansett, du må ned på 55' hvis du vil ha toppmodellen til Sony eller samsung begge ligger på rundt 23k-30k

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Noe "vits" med 4k tv før 4K bluray kommer?

Ja selvsagt, tvene har utmerket up-scaling til 4k av vanlig HD sendinger. Ved blu-ray avspilling, spillkonsoll, digtital tv sendinger..

Begynner jo så smått å dukke opp mer og mer 4k materiale. Netflix fører an, amazon lover innhold, bbc har begynt med trail broadcasting av fotball wm i 4k og mer kommer. Til og med mobiler har jo begynt med 4k filming z2, s5 osv.. Kan jo være greit å vente til neste år eventuelt med kjøp når mer innhold er utbredt.

Lenke til kommentar

Noe "vits" med 4k tv før 4K bluray kommer?

Ja selvsagt, tvene har utmerket up-scaling til 4k av vanlig HD sendinger. Ved blu-ray avspilling, spillkonsoll, digtital tv sendinger..

Begynner jo så smått å dukke opp mer og mer 4k materiale. Netflix fører an, amazon lover innhold, bbc har begynt med trail broadcasting av fotball wm i 4k og mer kommer. Til og med mobiler har jo begynt med 4k filming z2, s5 osv.. Kan jo være greit å vente til neste år eventuelt med kjøp når mer innhold er utbredt.

Synd bare at 4k spesifikasjonene ilke er fastsatt enda :nei: så er risky så tidlig at tv ikke klare å vise de flere farver som industrien vill ha med 4k BD

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...