Fenalår Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har litt problemer med et word dok. Har nok fikkla litt for mye, det som skjedde er at jeg satte passord på det uten at jeg viste hva jeg drev med. Og så klart husker jeg ikke passordet. OBS: Dokumentet som det er passord på skal leveres i morgen. Hvordan kan jeg få åpnet det? Fortvilet Hilsen Stian (Iditiotiskt) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dersom dokumentet er passordbeskyttet så lar det seg gjøre å åpne dokumentet skrivebeskyttet. Deretter kan du lagre det på nytt uten passord. Når du får opp meldingen at dette documentet er skrivebeskyttet så ignorerer du denne meldingen. Håper dette hjalp. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Problemet er at det er sperret for og åpnes og endres, ser ut som jeg har driti meg skikkelig ut nå. Takk likevel Lenke til kommentar
Absorb Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Litt synd at det skulle leveres i morra... Ellers kunne du jo alltids forsøkt med brute force. Det finnes mange alternative programmer der ute som gjør dette for deg. F.eks. denne: http://www.elcomsoft.com/aopb.html PS! Håper åpning av et word dokument ikke regnes som brudd på retningslinjene til forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå