Holy Diver Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kommer til å bestille Casio Exilim EX-Z3 i dag. Sitter likevel igjen med en usikkerhet ang. behovet for mer pixel. Kan noen fortelle meg(nybegynner i digitalt kam.) hva jeg oppnår ved å evt velge Casio Exilim EX-Z4 som fremstår likt som Z3 bortsett fra antall pix. Vil jeg klare meg i noen år, og være fornøyd med kun 3,2 mill.pix tilgjengelig. Håper på at svaret er ja... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 3 megapixler holder til mye det, men skal du beskjære mange bilder så anbefaler jeg 4 megapixler eller mer. Digitalkameraer utvikler seg så fort, at jeg tror ikke vi snakker om år her. Du vil sikkert være fornøyd med kameraet i ett år, men så tror jeg du vil ha lyst på nytt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 3,2 megapixler nok til A4, 4 megapixler enda skarpere bilder i A4, samt at du har mer frihet til å beskjære bildene og allikevel blåse de ganske bra opp. Dette gjelder selv om nyere kamera får flere megapixler, så jeg tror du vil være fornøyd med 4 megapixler noen år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå