xico Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Noen som kan anbefale en god kjøler her? .. kortet mitt her helt på trynet me den dritten som følgte med.. den detter av også .. så kom med forslag.... sånn push pin sak eller no... driter i lydnivået Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 zalman 80hp-c eller noe.. den nye svarte heatpipen... .. lydløs hvis du vil.. eller du kan kjøpe på en vifte hvis du liker lyd... den ser bra ut hvertfall Lenke til kommentar
xico Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 så fin ut, men er sånne som dette vansklige og montere? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 så fin ut, men er sånne som dette vansklige og montere? Min TT Giant II heatpipe var lett å montere, tror ikke det er så vanskelig med Zalman sin Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 hvis du går på zalman sin hjemmeside så er det en flash-video der som går igjennom prosessen steg for steg.. d ser ganske enkelt ut... det er vel gjort tester på den versjonen før denne (gullfarget) på ocshoot... jeg skal hvertfall kjøpe denne til mitt asus ti4600.. lei av alt bråket... Lenke til kommentar
xico Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 da går jeg for denne da.. thx Lenke til kommentar
xico Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 der var den i maskina.. vil anbefale andre og kjøpe denne... før var tempen 40-65... nå ligger den på 25-30 Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 D høres jævli bra ut.. min ligger og venter på meg på postkontoret... *glede seg* Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kjøpte du med ekstra vifte eller bruker du den som den er? dvs, bruker du den uten eller med vifte? Lenke til kommentar
xico Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 med vifta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå