Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ortunvannet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Her ville jeg nok ha beholdt originalen hvis den var brukbar som foto. Men som kjent smaken og baken har lett for å blande seg borti kommentarene. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Her ville jeg nok ha beholdt originalen hvis den var brukbar som foto. Men som kjent smaken og baken har lett for å blande seg borti kommentarene. Roar Hei Roar ! Takker for positiv og konstruktiv kommentar. Har ikke eksakt lik original , når jeg tar bilder med denne appen taes det bare et bilde , men jeg har flere lignende fra samme sted uten effekter . Hadde det problemet da jeg tok bildet av måkene på broen , jeg rakk ikke å slå av appen og ta et vanliig bilde før de fløy sin vei. MVH Alec Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Liker kreativ bruk av foto :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Liker kreativ bruk av foto :-) Hei Gro ! Takker for positiv kommentar. Var i utgangspunktet ikke så positiv til alskens effekter som er i dagens kameraer , men ser nå at noen av dem kan ha noe for seg. Har sågar kjøpt noen apper og nedlastet dem i kameraet. MVH Alec Lenke til kommentar
gardm Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Flott motiv. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker "effekten" som er lagt på bildet, men det gjør det jo også mer interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Flott motiv. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker "effekten" som er lagt på bildet, men det gjør det jo også mer interessant. Hei gardm ! Takker for positiv og hyggelig kommentar. Har vel samme tilnærming til effekten som du har ,det kan gjøre et bilde interessant , men av og til kan resultatet bli litt for mye av det gode. MVH Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg