gholie Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Tida har endeleg komt for meg til å starte på den utdanninga som er riktig for meg. I den samanheng så lurer eg på om dykk har nokre innspel på korleis dei to utdanningane i emnetittel er. Sjølv tenker eg at begge deler verkar interessant, så klarer ikkje heilt å bestemme kva eg bør sette som nr. 1. Skal seiast at det er lenge sidan eg har hatt noko særleg matte, så mogleg matten ved NTNU blir i vanskelagaste graden? Vidare så lurer eg på korleis jobbmarkedet er etter fullført utdanning ved begge to. ( Dersom eg går informatikk, så tenker eg å jobbe nokre år, for så å evt. fullføre ein master seinare. Usikker på om ein har samme moglegheiter ved drift, går vel kanskje meir på sertifiseringar der. ) Og så er det jo sjølvsagt eit spørsmål om kva løn ein kan forvente, men tippar det er eit vanskelagere spørsmål å svare på. Takk for at du tok deg tida til å lese / svare! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Drift av datasystemer har typisk mindre programmering enn Informatikk, så det du egentlig spør etter er: Vil du ha en utdannelse som retter deg inn mot drift, eller en utdanning som retter deg inn mot programmering? Nå har jeg ikke sett igjennom disse 2 linjene. Men i grove trekk så er det det som vanligvis skiller disse to linjene. Se igjennom fagplanen (hint: Å linke til denne i innlegget gjør det vanligvis enklere å sjekke hva som i praksis skiller linjene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå