Alliance Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Hei! Har bestemt meg for at jeg skal kjøpe en ny PC etter 4 år med Mac. Skal for det meste bruke den til internett, men vil også at den skal dra de nyeste spillene på medium eller høyere. Kan absolutt ingenting om PC i det hele tatt, så hadde vært greit om noen kunne gitt meg noen tips til hva jeg burde kjøpe, eventuelt om jeg burde bygge en selv. Fant denne på komplett: https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10819 Er denne grei nok? Hvor lang tid vil det ta før jeg får den hvis jeg bestemmer meg for å bestille en PC fra komplett? Vil helst holde meg under 13.000. Endret 27. juni 2014 av Alliance Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Hva med: Komplett Gamer Demo GeForce GTX780,Intel i5-4670K,16GB RAM,240GB SSD,DVD±RW,Windows 8.1 Eneste er muligens i5 4690k ville gitt lite hakk bedre ytelse og bedre tilpasset GT 780. Regn med 2-3 ekstra dager om komplett byggermaskinen i tillegg til 2-3 dager med frakt. Bvare er størst sansynlig ferdigbygget. Endret 28. juni 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå