Lami Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hei! Noen som har gått dette studiet eller jobber innenfor dette? Hvordan er det? Jeg aner ikke interessen min for dette, men designing er interessant synes jeg! Hva går dette ut på? Har søkt dette på 2, har informasjonsteknologi på 1, så er interessert i IT og dette er en del annerledes enn IT med tanke på landmåling. Noen som har erfaringer eller innspill? Takk Lenke til kommentar
signii Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg kjenner noen som går der, og de er veldig fornøyd med studiet. Hva det går ut på er det vel enklest å finne ut av ved å lese om studiet på nettsidene til høyskolen. Det jeg kan tilføye er hvertfall at det virker som et veldig praktisk rettet studie. Flere ganger i uken så har jeg gått forbi studenter med refleksvest og måleutstyr som står i gaten utenfor høyskolen. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Skal der selv nå til høsten. Har bare hørt bra ting om studiet Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Flere som har kommet inn her? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Bumper denne da det kan være aktuelt nå.. Er man veldig mye ute? Sånn hver dag vinter, vår høst? Hva jobb får man, ser statistikk at flest blir bygningsingeniører, men krever ikke det mye hard matte..? Og lønn på landmåler? Endret 15. april 2015 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå