AnonymDiskusjon Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Datteren min sa til meg at hun hadde en stor stikkende klump ut fra kragebeinet som satt knallfast som en knallhard stein rett i kragebeinet. Den sitter helt inni beinet. Jeg ble kjempebekymret da jeg så kulen, og det er vanskelig å vite hva dette er. Såklart tenker jo jeg som mor: Tenk om det er kreft? Men håper at det er noe enkelt og ikke noe farlig. Er så bekymret. Datteren er 17 år. Noen som har peiling på hva noe sånnt kan være? Jeg har sagt det til faren. Han og jeg er skillt, og han skulle se nærmere på det. Jeg tenker på at vi bør ta henne med til lege så fort som mulig for å finne ut. Hva mener dere om dette, noen som vet? Anonymous poster hash: c4c19...596 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg er ingen lege, men hvis jeg kan si noe for å sikre nattesøvnen din må det være at jeg har sett dette hos flere av vennene mine, og kreft har det aldri vært. Har hun brukket kragebeinet noen gang? 1 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Stikk til legen. Be om full utredningen når det kommer til blodprøve. Hør hva legen sier. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Lommelegen sier: (foruten å kontakt fastlege) "Jeg ville ikke bekymret meg for at dette var noe ondartet, og ondartete svulster utgående fra ben er heldigvis sjeldne. Det store flertallet av svulster og klumper som oppdages i ben, er helt godartete forandringer som ikke skal gjøres noen ting med." 1 Lenke til kommentar