Gå til innhold

Kopiere/backup av e-mail?

ikjell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du snakker om outlook.. og ikke outlook express... saa maa du soeke etter en *.pst fil... den ligger gjemt et eller annet sted... den inneholder alt fra alle mailer til oppsett av outlook... veldig hendig og ha backup av denne...

selv har jeg forsatt samme pst fil som jeg hadde i 1998.. eller var det 99... voldsomme mengder email iallfall... moro og lese i ny og ne hva jeg drev med i gamle dager... nesten som dagbok jo...

Lenke til kommentar

Du behøver *ikke* arkivere for og få tilgang til den fila... du glemte sikkert bare og spesifisere at du ville søke i "hidden files and folders" når du startet søket....

...vet ikke helt hvor den ligger hos deg... for jeg har flyttet den default til et annet sted... hvor den er lettere og ta backup av... men det er under documents and settings folderen ett eller annet sted

Lenke til kommentar
Du behøver *ikke* arkivere for og få tilgang til den fila... du glemte sikkert bare og spesifisere at du ville søke i "hidden files and folders" når du startet søket....

...vet ikke helt hvor den ligger hos deg... for jeg har flyttet den default til et annet sted... hvor den er lettere og ta backup av... men det er under documents and settings folderen ett eller annet sted

Eneste *.pst filene jeg finner er:

mapisvc.pst

opw10usr.pst

på henholdsvis 8 og 14kb, og det er neppe stort nok til å inneholde et par hundre mail!? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...