ikjell Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Finnes det noen måte som jeg kan ta backup av outlook innboksen? Slik at jeg kan ta den frem når jeg har formattert HD og installert XP på nytt igjen? (legger da selvfølgelig de aktuelle filene på en annen disk...hvis det lar seg gjøre) Lenke til kommentar
tokr Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvis du snakker om outlook.. og ikke outlook express... saa maa du soeke etter en *.pst fil... den ligger gjemt et eller annet sted... den inneholder alt fra alle mailer til oppsett av outlook... veldig hendig og ha backup av denne... selv har jeg forsatt samme pst fil som jeg hadde i 1998.. eller var det 99... voldsomme mengder email iallfall... moro og lese i ny og ne hva jeg drev med i gamle dager... nesten som dagbok jo... Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Vi snakker om "ordentlig" Outlook (XP) ja, men jeg finner ingen *.pst fil. Kan det være fordi jeg ikke har arkivert filer ennå? Så hvis jeg arkiverer all mailen, lages *.pst filen, som jeg kan ta fram igjen senere? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Du behøver *ikke* arkivere for og få tilgang til den fila... du glemte sikkert bare og spesifisere at du ville søke i "hidden files and folders" når du startet søket.... ...vet ikke helt hvor den ligger hos deg... for jeg har flyttet den default til et annet sted... hvor den er lettere og ta backup av... men det er under documents and settings folderen ett eller annet sted Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Du behøver *ikke* arkivere for og få tilgang til den fila... du glemte sikkert bare og spesifisere at du ville søke i "hidden files and folders" når du startet søket.... ...vet ikke helt hvor den ligger hos deg... for jeg har flyttet den default til et annet sted... hvor den er lettere og ta backup av... men det er under documents and settings folderen ett eller annet sted Eneste *.pst filene jeg finner er: mapisvc.pst opw10usr.pst på henholdsvis 8 og 14kb, og det er neppe stort nok til å inneholde et par hundre mail!? :o Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 kan jo bruke eksporter funksjonen i outlook også, gå på fil, importer og eksporter og bare følg anvisningene. skal funke fett det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå