Maranello Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har et Sony TRV 950 kamera, og lurte på om noen som vet om jeg kan kople dette til pc'en og bruke det som webkamera? Enten ved hjelp av firewire eller USB?? Lenke til kommentar
gogon Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 :ide: Ja det kan du men du kan kun kjøre USB Streaming i 320x 240. Lenke til kommentar
Don Piano Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvordan er det å bruke disse kamera (har selv trv12) som webcam over lengre tid? - Tenkte å sette den på hjemme, og kunne koble meg inn via software for å se om det er skurker hjemme og stjeler alt i leililgheten min. .. men å ha sony trv12 stå på kontinuerlig hele dagen .. jeg ser for meg at det ikke er helt bra? Lenke til kommentar
esau68 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har en Sony pc 120 som jeg ikke får til å fungere som webkamera. Jeg bruker Messenger 6.0 Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 for å kunne ha kameraet på i innspillingsmodus over lengre tid må dere ta ut kassettdekslet, ellers skrur kameraet seg av. tror dette gjelder både 950, 120 og 12. Ellers veit jeg ikke mer om hvordan du får kontakt med datamaskinen osv. Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har selv et pc120, og er ganske sikker på at dette ikke akn brukes som web-kamera. Har lest og leitet, men finner ingen specs på dette. Synd! Er det noen her som har fått det til, så rooooop ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå