Gå til innhold

Hvorfor i alle dager tar posten 360 spenn for å sende til utlandet?


Anbefalte innlegg

For vil legge noe ut for salg for 550 kroner, men om frakten da blor plussa på 360 spenn eller 60 dollar, så legger jo det seg opp i samme pris som varen i ny tilstand på produkt sidens hjemmeside o.O

For siden jeg ikke får solgt en vare i norge i det hele tatt uten å måtte gå enda lavere enn jeg burde, så kan jeg selge til utlandet, men ikke om frakta kommer på litt under det jeg vil selge den for -,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, er litt irriterende. Spesielt når folk fra kina selger ting til $0.99 inkl shipping..

 

Hadde planer om en liten nettbutikk hvor jeg solgte div ting til utlandet, men blir litt vrient om prisen for export\frakt er så høy.

Kina frakt for en dollar for tingen og frakt sier seg sev at det er laveste prioritet. Siste jeg bestillte fra kina tok ca en måned med den prisen

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jepp, er litt irriterende. Spesielt når folk fra kina selger ting til $0.99 inkl shipping..

 

Hadde planer om en liten nettbutikk hvor jeg solgte div ting til utlandet, men blir litt vrient om prisen for export\frakt er så høy.

Kina frakt for en dollar for tingen og frakt sier seg sev at det er laveste prioritet. Siste jeg bestillte fra kina tok ca en måned med den prisen

 

 

Har flere ganger fått ting på 1-2 uker med free shipping.

Lenke til kommentar

Jau, jeg kjøpte noe fra dealextreme en gang, betalte en dollar extra for å få varen på 2 uker isteden for en måned, dæven å jeg ble lurt! jaggu så tok den 36 dager før den havna i kassa.

Om den ligger hos tollvesnet lenge pga ugyldig dokumentasjon, så er ikke det nødvendigvis DX sin feil heller.

 

Hvilken ting på DX kan man kjøpe som gjør at man får den raskere i frakt til $1? Sist jeg sjekket var det kun om man ønsket å få sporing på pakken (tror jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...