Gintoki Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 For vil legge noe ut for salg for 550 kroner, men om frakten da blor plussa på 360 spenn eller 60 dollar, så legger jo det seg opp i samme pris som varen i ny tilstand på produkt sidens hjemmeside o.OFor siden jeg ikke får solgt en vare i norge i det hele tatt uten å måtte gå enda lavere enn jeg burde, så kan jeg selge til utlandet, men ikke om frakta kommer på litt under det jeg vil selge den for -,- Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Send med noen andre? Fedex \ DHL etc. Koster nok noen kroner uansett. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Jepp... For må nesten selge noe med grisehøy verdi for at frakta ikke skal koste på det samme eller mer enn det jeg selger for -.- Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jepp, er litt irriterende. Spesielt når folk fra kina selger ting til $0.99 inkl shipping.. Hadde planer om en liten nettbutikk hvor jeg solgte div ting til utlandet, men blir litt vrient om prisen for export\frakt er så høy. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Jepp, er litt irriterende. Spesielt når folk fra kina selger ting til $0.99 inkl shipping.. Hadde planer om en liten nettbutikk hvor jeg solgte div ting til utlandet, men blir litt vrient om prisen for export\frakt er så høy. Kina frakt for en dollar for tingen og frakt sier seg sev at det er laveste prioritet. Siste jeg bestillte fra kina tok ca en måned med den prisen 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jepp, er litt irriterende. Spesielt når folk fra kina selger ting til $0.99 inkl shipping.. Hadde planer om en liten nettbutikk hvor jeg solgte div ting til utlandet, men blir litt vrient om prisen for export\frakt er så høy. Kina frakt for en dollar for tingen og frakt sier seg sev at det er laveste prioritet. Siste jeg bestillte fra kina tok ca en måned med den prisen Har flere ganger fått ting på 1-2 uker med free shipping. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Jau, jeg kjøpte noe fra dealextreme en gang, betalte en dollar extra for å få varen på 2 uker isteden for en måned, dæven å jeg ble lurt! jaggu så tok den 36 dager før den havna i kassa. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jau, jeg kjøpte noe fra dealextreme en gang, betalte en dollar extra for å få varen på 2 uker isteden for en måned, dæven å jeg ble lurt! jaggu så tok den 36 dager før den havna i kassa. Om den ligger hos tollvesnet lenge pga ugyldig dokumentasjon, så er ikke det nødvendigvis DX sin feil heller. Hvilken ting på DX kan man kjøpe som gjør at man får den raskere i frakt til $1? Sist jeg sjekket var det kun om man ønsket å få sporing på pakken (tror jeg). Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Fordi posten er første ledd i sendingen! Det betyr at det koster flesk. For det andre stopper det opp for oss som gjerne ville våres produkter til utlandet. Et fåtall av produkter som blir solgt til utlandet, fra Norge. Hurra for Norge 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Posten tar seg såpass betalt fordi det er dyrt å drive butikk i Norge.. Hvis vi hadde hatt et lavere kostnadsnivå ville det også blitt billigere. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Det er ikke bare norsk post som har blitt dyrere i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå