C2D Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Heisann! Jeg trenger hjelp til å velge en forsterker til DALI 109 høyttalere, disse er en litt eldre modell. Link til DALI 109 http://www.dali-speakers.com/en-US/Loudspeakers-1/DALI-109.aspx står noe i linken om spesifikasjoner. Om det er brukt eller ny forsterker spiller ingen rolle. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Heisann! Jeg trenger hjelp til å velge en forsterker til DALI 109 høyttalere, disse er en litt eldre modell. Link til DALI 109 http://www.dali-speakers.com/en-US/Loudspeakers-1/DALI-109.aspx står noe i linken om spesifikasjoner. Om det er brukt eller ny forsterker spiller ingen rolle. På forhånd takk. Det er ikke så mange forsterkere som kan få disse gamle sliterne til å spille bra. Det du bør gjøre er å lete etter japanske integrerte forsterkere som er nogenlunde i nærheten av alderen til Dali 109. Det kan vise seg å bli vanskelig. Hvor mye ønsker du å betale for en forsterker? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Det er ikke så mange forsterkere som kan få disse gamle sliterne til å spille bra. Det du bør gjøre er å lete etter japanske integrerte forsterkere som er nogenlunde i nærheten av alderen til Dali 109. Har du en begrunnelse for dette? Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Det er ikke så mange forsterkere som kan få disse gamle sliterne til å spille bra. Det du bør gjøre er å lete etter japanske integrerte forsterkere som er nogenlunde i nærheten av alderen til Dali 109. Har du en begrunnelse for dette? Ja det har jeg. Dali 109 var kjent for å ha en dårlig diskant som holdt tilbake mye lydinformasjon og hele konstruksjonen er av den billige typen. Den manglet god lyd oppløsning. Dette er velkjent blant hifi nerdene. Lenke til kommentar
C2D Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 ny; ikke mer enn 4000.- brukt : vil jo da være noget under den prisen Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Hva er det du ønsker å få ut av disse høyttalerne? er det max lydtrykk eller en god hifi lyd? Endret 27. juni 2014 av Ultra Verba Lenke til kommentar
C2D Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 God lyd til musikk, blir vell brukt noe til film og serier. men ellers så er det musikk som står i fokus! Lenke til kommentar
C2D Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Det er ikke så mange forsterkere som kan få disse gamle sliterne til å spille bra. Det du bør gjøre er å lete etter japanske integrerte forsterkere som er nogenlunde i nærheten av alderen til Dali 109. Har du en begrunnelse for dette? Ja det har jeg. Dali 109 var kjent for å ha en dårlig diskant som holdt tilbake mye lydinformasjon og hele konstruksjonen er av den billige typen. Den manglet god lyd oppløsning. Dette er velkjent blant hifi nerdene. jeg er ikke så veldig kjent med forsterkere kan du nevne noen gode navn og noe i rett effektområde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå