ArneMoe Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Da er bestillings modulen til Chess Control klar!. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er ikke dette reklame? Er det lov da? Lenke til kommentar
ArneMoe Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Beklager. Har fjernet det nå. Det oppfordrer jeg andre fra fbnett til å gjøre også. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det var da voldsomt til info og da. Ser ut som en annonse. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg blir veldig glad om dere bestiller fra meg! bruk linken nederts til høyre.. :wink: alltid koselig å komme hjem og se at noen har regga seg hos meg....gir et fint "puff" i verdagen. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Begynner å bli mektig lei all den Chess/fbnett annonseringen her inne...hvorfor er det ingen moderatorer som reagerer på dette? Nettbutikker som prøver seg med snikreklame på hw forumet blir jo banna tvert... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det er akkurat det jeg også ville fram til. Dette er jo ren reklame. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...highlight=chess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå