Ulv Sandberg Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Nakent Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Funker som det står også, men en versjon der det lyse fjernes ville også gjort seg i all sin "småkornethet. Forsøkte det med horisontal flip så personen rusler ut av bildet mot høyre og det funker godt. Jeg forsøkte det samme med den lyse delen, speilvendingen inkludert - og jaggu ble også det en bra versjon. Bare forslag hentet fra min nysgjerrighet, Ulv - og de er helt gratis. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Funker som det står også, men en versjon der det lyse fjernes ville også gjort seg i all sin "småkornethet. Forsøkte det med horisontal flip så personen rusler ut av bildet mot høyre og det funker godt. Jeg forsøkte det samme med den lyse delen, speilvendingen inkludert - og jaggu ble også det en bra versjon. Bare forslag hentet fra min nysgjerrighet, Ulv - og de er helt gratis. Roar Har prøvd mange varianter av dette bildet Roar, men for meg er det nok denne originalen som er best.....men takker og bukker for kommentar og forslag :-) mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg