Black&White Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dette er kanskje et lit merkelig problem, men etter jeg laster opp bildene til min ftp server så er de ikke animerte lengre. Hva kan det skyldes? Noe som er enda sprøere er at av å til så er de animerte og av og til ikke. Bruker bildene i et lignende forum som dette. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kan det være at forumene ikke støtter animerte gif-er? Eller at dem har sperret mot dem? Post en link til ett da så finner vi det ut Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Joda, forumet støtter animerte bilder, det var animert en stund, men plutselig så var det ikke animert mer, merkelig. Jeg lasta bildet opp med frontpage. http://home.no.net/swingerz/weed%20globe.gif Bildet skal snurre rundt, det gjorde det før, men ikke nå mer. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det snurrer her da.. rart.. Både når jeg viser det her og når jeg la det inn på en side. Sorry da vet jeg ikke :/ Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Virker her også. Kanskje du har fjernet kryss for 'spill av animasjoner' i IE? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Joda nå snurrer den. Men av og til snurrer den og av til ikke. Lurer på hvorfor egentlig. Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Joda nå snurrer den. Men av og til snurrer den og av til ikke. Lurer på hvorfor egentlig. Det er fordi att home.no sperrer kontoen din etter du f.eks har lastet ned 1mb på 24 timer. Da må du vente til du sperra er opphevet igjen. Derfor opplever du att bildene funker nå og da. Les kontrakten din med home.no, tipper det står et og annet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå