ritz00 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 har delt adsl mellom to PC-er nå med 2nettverkskort. den med to nettverks går det helt fint, men den med ett klarer ikke gå inn på noen internett sider. noen som hvet hva som er galt?? Lenke til kommentar
jlianes Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Har du satt ip adressen til kortet du har koblet internet på som gateway? hvis du bruker NGT er det mye bedre å kjøpe en hub og sette opp begge maskinene mot hub'en. Routeren kobles til uplink porten på hub'en. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Har du i det hele tatt delt inett (får du brukt det til andre ting en inettsider?) Jeg har telenor adsl, delt via en pc med 2 nettverkskort, 1 til hub og et til adsl-modemet. Til å dele det med, bruker jeg raspppoe, en protokoll som kobler opp, deler og alt mulig, er veldig lett å sette opp også. Den cden som fulgte med telenor adsl kan du bare kaste.. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 jeg bruker bare winxp til å koble opp med det med raspooe...hvor installerer jeg den!?? har den men vet ikke hvor oig hvordan den skall installeres. Lenke til kommentar
normal Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 du finner en steg for steg guide på pcworld.no tror jeg.... under dataguiden, nettverk, deling av internett mener jeg det var Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Har kopiert dette innlegget fra Bruker: Slakken. Dette funket på min maskin2 i nettverk, som hadde problemer med enkelte(mange) internettsider. "Gjøres på følgende måte: i internett explorer går du til vertøy, engenskaper for internett. Her trykker du på fanen connections/tilkoblinger og LAN settings. I nederste del krysser du av for proxy server og skriver inn: Adress: proxy.online.no Port: 8080 " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå