LMH1 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Finnes det gode råd, for fikse når windows 7 uppdateringene feiler, og man får bare beskjed: Windows konfigurerer oppdateringer (En feil har oppstått: Tilbakestiller endringer. ) Dette får jeg hver gang maskinen starter opp. Får starter maskinen i sikkerhetmodus med nettverk, men får ikke noe internett så fix it løsningene fra microsoft blir vanskelige, er det mulig å slette windows oppdateringene som sist ble installert? Siden systemgjennoppretting ser ikke ut å fungere, antakelig fordi oppdateringene fremdeles er kritiske og fremdeles er på maskinen. Håper å slippe å reninstallere windows 7 fordi byttet til ny og større ssd. Dette skjedde når internett gikk tregt, og fikk ikke kanselert nedlasting av oppdateringene, modemet hengte seg opp, så måtte slå av modemet. Så fortsatte windows å installere oppdateringene. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Tror jeg bare reinstallerer windows 7 og håper på problemer blir løst da. Siden jeg må være uheldig hvis windows 7 oppdateringene feiler 2 ganger på rad, er snakk om 160 oppdateringer siden service pack 1 så hadde håpet microsoft snart kommer med SP2. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Fikk løst problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå