Noob8000 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Hei! Jeg vurderer og kjøpe ett nytt hovedkort og bytte ut det gamle i pcen min, siden det jeg har nå er for stort til kabinettet og har bare 1 PCI slotts. Men hva skjer om jeg bytter det ut? Vil alt bli slettet da eller? ## topic endret av ilpostino ## Endret 28. juni 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
War Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Vet ikke hvilket OS du kjører ol, men normen er at du bytter HK, setter i os-cd eller booter inn på recovery og trykker repair startup så er alt ok. Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Noen ganger går det også helt fint, hvis du er heldig. Hender det blir noen problemer med enkelte drivere, men disse er bare å legge inn på nytt Good luck! Ting fra harddisken blir i hvert fall ikke slettet med mindre du formaterer den. Husk: Hvis du legger inn drivere på nytt, så er det alltid lurt å begynne med chipset-driveren til hovedkortet. Endret 28. juni 2014 av Scopperloit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå