Gå til innhold

[Delvis løst] Er headset med fjernkontroll kompatible med "alle" telefoner?

Anbefalte innlegg

Kanskje et dumt spørsmål...: Det selges mange headset med fjernkontroll med svarknapp, volumkontroll og start/stop/skip som er merket med at de tilpasset iDingser. Vil disse funksjonene også fungere på vanlige Android-telefoner som f.eks. Samsung S3/S4?

Edit: Justert emnetittel

Endret av Mr D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel, det var dumt. Men da var det ikke bare jeg som var dårlig til å lete...

Har også vurdert BT, men det var det med pris og lydkvalitet. Også lytter jeg litt på FM-radio og da må man ha kabelen som antenne.

Lenke til kommentar

Smartklokke var jo en kreativ løsning. Det er nok ikke et alternativ for meg nå, men skal ha den i bakhodet... Ellers så gjorde forslaget til teitur til at jeg kom over Philips SHL9705A. Den selges ikke i Norge, men finnes hos Pixmania og på eBay. Den kan konfigureres med en egen app, og denne appen ser ut til å kunne brukes til det meste av headset med én-knapps-fjernkontroll.

Lenke til kommentar

Jeg vil jo egentlig ha tre knapper, men ser ut som jeg ikke finner noe som jeg vil ha.

Har testet appene fra både Jays og Philips og begge funker flott med de orginale Samsungproppene med tre knapper.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da får jeg vel kalle tråden delvis løst. Ser ikke ut som det finnes det som jeg egentlig vil ha ("på øret"-headset med 3 knapper for android). Tok derfor sjansen på Philips SHL9705A fra ebay til ca kr 230. Bare én knapp, men den kan konfigureres med egen app. Dette må vel kalles et godt kjøp i forhold til pris - lyden var overraskende bra og headsetet er godt å ha på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...