Thoto79 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 The Crew virket ganske kult det, hadde det ikke vært for at de helt glemte bort både kjørefysikk og fysikk sånn generelt.. Føles som at man bare flyr over landskapet og om man kjører på motorveien eller på gresset og gjennom buskene ved siden av blir mer eller mindre det samme. Smeller man inn i ett tre så er det bare å cruise videre med i høyden en ripe i lakken!?! Men de skal ha for grafikk og kartstørrelse Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) VMAW-PLT7-4ACF-CLMP PC(beta) nøkkel Endret 27. august 2014 av Saapa Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Betanøkkel hvis noen vil ha: RAML-F83H-G8XV-AL33 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Gå på Nvidia sine hjemme sider og søk etter The Crew Closed beta key give away, De gir deg en kode i en periode nå, gjorde dette i går selv Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Var aldri i tvil om The Crew. Spiller betaen nå og jeg skal ha dette tvert sammen med dem 3 andre bilspillene som kommer ut! Koser meg virkelig mye med The Crew betaen. Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Utsatt http://thecrew-game.ubi.com/portal/en-US/newslist/details.aspx?c=tcm:152-177369-16&ct=tcm:148-76770-32 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hørt mye dårlig om det spillet her. Og det var like elendig som jeg har lest/hørt. Huff for et makkverk. Kan forandre seg til lansering med det er heller tvilsomt. Et nitrist spill rett å slett. Forza Horizon 2 er som en drøm i forhold. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Har testa betaen noen timer nå, og har helt klare meninger om hva jeg tenker om spillet. Positive: - Variert miljø og oppdrag - Stor, stor verden - Stor varisjon når det kommer til trimming av biler, med tanke på at alle klassene. Negative: - Ok- (minus) grafikk. Flyter ikke veldig bra her, kanskje fikset før lansering. - Kjedelig måte å trimme bilene. Variasjonen er bra, men nesten ingen frihet til å tune selv. - Elendig kjøring * *) Dette er skuffende. Det er tross alt et bilspill og da syns jeg Ubisoft kan legge fokuset på selve bilkjøringen. Det er 100% arkade og har null realisme. Stor, stor skuffelse. Det resulterer i at jeg ikke gidder å kjøpe det. Liker simulatorer og hadde et håp om at The Crew ville gjøre som Forza Horizon og ha en blanding av simulator og arkade, noe som kunne bli veldig kult med tanke på at det er online. Kjipt, rett og slett. Får vente og vente (og vente eller kjøpe XBO for Forza) på GT7 da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Slettet beta rimelig kjapt. Det var ett perfekt eksempel hvor grusomt ett bilspill kan føles i 30fps om det ikke er gjort rett..og The Crew er definitivt ikke gjort rett etter min mening. Max sirup, null fartsfølelse og grøtete grafikk. Regelrett piss. Endret 8. november 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Såg litt på denne videoen, jeg håper de gjør noe med kræsj animasjonen. For den såg fryktelig ut. For spillet er i beta så ting forandrer seg, håper eg. Lurer litt på hvordan kjørefølelsen er. Om den er lik som Burnout så tror jeg det kan bli morsomt. Endret 8. november 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Flyter fint her på 60 fps,grafikken er heller ikke noe å klage på.Har ikke verdens beste pc heller;i5 3570k797016 GB ram.Det meste står på Ultra,uten om bla. skygge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 PC eiere kommer nok langt bedre ut av det ja Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Flyter bra på både meg og damas PC. GTX 980 og GTX 780. Alt makset ut. Ser veldig bra, ikke Horizon 2 nivå men veldig nære. Veldig god kjørefeeling og tonnevis av muligheter for å modde bilen, meste jeg har sett. Nesten på nivå med Forza. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Prøvde å starte helt oppe i nordøst i Maine, satte et waypoint i Santa Monica i Los Angeles og kjørte på i bilen jeg startet med. Brukte riktignok ikke noe turbo, men tok nesten en hel time med flat pedal. Rimelig stort kart. Kunne sagt noe om grafikken, 30fps og alt det mølet der, men gidder ikke. Gir fullstendig faen i sånt tekniske saker. Så lenge det er morsomt å spille holder det for meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Så lenge kontrollene føles helt krise er det ikke håp selv om det grafiske er fra ræva til Gud i grunn, noe det forøvrig ikke er i dette spillet heller. Men når det er sagt, noen bilspill takler 30fps bra og gjør det på en slik måte at en ikke henger seg så mye opp i akkurat det, f.eks DriveClub syns jeg gjorde det greit her. The Crew var rake motsetningen, men det er nå mine inntrykk ut fra i ett kort opphold i betaen som gav totalt avsmak. Endret 3. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Glad jeg ikke betalte for dette spillet her sier jeg bare, fyttirakkern 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ga det en ny sjanse på dennåpne betaen og jeg har samme inntrykk som første gang. Dårlig kjørefølelse og da er hele spillet ødelagt for meg. Fordi Horizon er grensen min. Det er midt mellom simulator og arkade, og jeg har hatt mange artige timer med det. Ren arkade er totalt ræv, men det er bare min mening. Jeg liker at det er litt realisme. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Synes det er knall jeg. Spiller på PC med 60fps. Kommer helt klart til å kose meg masse med dette framover. At det er arkade er helt greit. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Så lenge kontrollene føles helt krise er det ikke håp selv om det grafiske er fra ræva til Gud i grunn, noe det forøvrig ikke er i dette spillet heller. Men når det er sagt, noen bilspill takler 30fps bra og gjør det på en slik måte at en ikke henger seg så mye opp i akkurat det, f.eks DriveClub syns jeg gjorde det greit her. The Crew var rake motsetningen, men det er nå mine inntrykk ut fra i ett kort opphold i betaen som gav totalt avsmak. Hovedproblemet er ganske lett å beskrive: 1. Skriv ned 20 av de største stortitlene som kommer til multiplattform. 2. Sjekk listen etterhvert som de slippes, og kryss av for hvert eneste spill folk klager over. 3. Sjekk denne tråden når listen er ferdig. Jeg kan garantere at du har minst 15 kryss, og regner med full pott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå