Emils. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Release: 11.11.14 Kommer til PC/PS4/Xbox One http://youtu.be/XCqmsPvUm9M Flere som ser frem til dette spillet? Ser utrolig kult ut å kunne kjøre sammen i crew over USA. I tillegg virket kartet utrolig stort, som kan gi masse eventyr og mulighet til å leke seg! Driveclub og FH2 kommer som eksklusiver til hver sin konsoll også i høst, men The Crew virker å være et steg videre innenfor bilspill Endret 27. juni 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ser dritbra ut spør du meg. Jeg slapp ut et rykte for 4 år siden at Ubisoft hadde en ny IP i utvikling som er et bilspill. Viste seg å være riktig det jeg sa. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ligner veldig på Need for Speed og Burnout. Er hverken fan av bilspill eller MMO. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Noen som har fått beta key?Har selv fått en, og laster ned spillet nå. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Fy fader, vært våken alt for lenge nå uten å sove.. Men enda ikke en eneste beta key. Noen som mot formodning vet hvordan jeg kan skaffe meg en garantert, eller ville vært tidenes snilleste å gi meg? (no hate plz) Lenke til kommentar
FlaminWimp Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Har fått spilt noen timer nå. Veldig bra force feedback Spillet kræsjer ofte, men det er vel derfor det kalles for beta. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg fikk plass i betaen på PC idag. Noen som har et Crew jeg kan joine ? ( uplay navn: topguy-z ) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Skal være mulig å registrere seg nå til The Crew Closed Beta på Playstation 4 og Xbox One: http://thecrew-game.ubi.com/portal/en-us/beta/index.aspx Lenke til kommentar
Stiangul Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg er enig i at det virker kult at de har så stort kart med så mye å utforske, men jeg er redd for at de har jobbet mer på kartet og detalj på kartet en selve gameplayen på det, selvfølgelig så er det kult å utforske et så stort kart, men etter å ha utforska kartet hva skal du gjøre? Det er det jeg lurer på kan bli et problem hvis de legger for mye jobb i selve karet. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ny beta periode starter idag, hvis de ikke har øka level limiten ( som var 10 i forrige beta) så skal jeg kose meg med en tur ifra østkyst til vestkyst ihvertfall. Var først kanskje litt skuffa over at det var litt lite å finne på i hver by man var innom, men tror kanskje man var litt bortskjemt av å ha spilt watchdogs for jeg tror meningen er å flytte seg ganske raskt til en ny by når man levler opp. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ubisoft slår til igjen med PC versjonen låst til 30 FPS.... Passer vel ekstra dårlig når det kommer til bilspill.... http://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/2elha7/the_crew_confirmed_to_be_30_fps_for_pc_60fps/ Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ah.. jeg lurte litt på hvorfor shadowplay bare viste 30 fps hele tiden ja. Fikk en mail med ekstra betanøkler. har to å gi bort så rop ut. Beta slutter på fredag. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kan jeg få en? Sendt på PM , en igjen.. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kan jeg få en? Sendt på PM , en igjen.. Jeg tar`n gjerne! Må jo sjekke ut herlighten i 30 FPS Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Jeg tar`n gjerne! Må jo sjekke ut herlighten i 30 FPS Sendt. Det skal visst være mulig å få høyere fps, men "usupportert" som det så fint kalles. Jeg kunne ha skjønt argumentet om å låse fps hvis det f.eks ga noen fordeler/ulemper i racing spiller mot spiller. Endret 26. august 2014 av Topguy 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg tar`n gjerne! Må jo sjekke ut herlighten i 30 FPS Sendt. Det skal visst være mulig å få høyere fps, men "usupportert" som det så fint kalles. Jeg kunne ha skjønt argumentet om å låse fps hvis det f.eks ga noen fordeler/ulemper i racing spiller mot spiller. Ja, får se hvordan det fungerer og heller ordne med det om nødvendig. Uansett, tusen takk for key! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Syns det var dårlige greier og hvis man absolutt vil ha det kult i store åpne landskaper med bil så hvorfor ikke GTA V? Bedre handling, grafikk, omgivelser og lyd. Skuffende opplegg. Nærmest ingen skadesystem i The Crew, var bare å hoppe og kjøre inni alt. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Slik får du 60fps 1. Gå hit: C:\Users\Navn\Documents\The Crew 2. Åpne PCScalability med Notepad++ eller noe slikt 3. Endre FPS="30" til FPS="60" Lenke til kommentar
FlaminWimp Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg fikk også noen ekstra beta-nøkler. Siden alle vennene mine kun spiller FIFA og Call of Battlewarfarefield 69 legger jeg de heller ut her. 6GNH-T38U-RMMJ-MU9L TX76-MD8N-93LJ-BKNE BNAL-WH4Y-3M77-FYB9 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå