pmba Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Se introduksjonen slik den ville vært på VHS.Slik ville Game of Thrones sett ut som 80-tallsserie Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Tja, at bildene er redigert for å matche 80-tallskvalitet er vel ikke helt sant, da denne videoen er et rent plagiat av 1995-versjonen av GoT, som ble lagt ut for godt over et år siden. De har bare endret musikken, og ikke til det bedre om jeg må si det selv. 1 Lenke til kommentar
Rick Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Nå skal ikke jeg si hva som kom først av de to, men personlig så likte jeg den 80 style introen. Og spesielt det at musikken var lagd sånn som den var. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Tja, at bildene er redigert for å matche 80-tallskvalitet er vel ikke helt sant, da denne videoen er et rent plagiat av 1995-versjonen av GoT, som ble lagt ut for godt over et år siden. De har bare endret musikken, og ikke til det bedre om jeg må si det selv. https://www.youtube.com/watch?v=2fPgIIB67bw Står faktisk under videon.. " I used the VHS intro made by Hunterlsanders and music by Steve Duzz, cut it a bit and uploaded for all to enjoy." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg