Gå til innhold

Problemer med å synce Google Kontakter

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Vi er flere i familien som har kjøpt nye telefoner og gått over til S5. Gikk fra S4, Note 2 og Sony Experia Z..

Uansett, så har vi alle problemer med å synkronisere kontaktene våre. Min Note 2 hadde ikke synkronisert siden jeg hadde kjøpt den for over ett år siden, det samme gjaldt andre sine telefoner som hadde sist synkronisert ca rundt kjøpsdato..

Får feilmelding "Synkronisering opplever for øyeblikket problemer. Det er snart tilbake". Slik har det nå vært i flere mpneder, antagelig. Alle andre Google-elementer synkroniseres helt utmerket, og er synkronisert i dag, stort sett..

Noen tips?

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Kom over denne appen, Contacts Sync Fix, og syntes beskrivelsen matcher problemet ditt.

This tool will help to fix some (not all) of the causes of "Sync is currently experiencing problems. It will be back shortly." message from Google contacts sync. If this app does not work for you - it's because there are multiple causes for this error message.... *

Har ingen erfaring med den selv, men du kan jo gi den et førsøkt. :)

Contacts Sync Fix
https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.ivary.ContactsSyncFix

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Jeg har også dette problemet noen ganger, men med en annen telefon. Vet ikke hva det skyldes, og jeg prøvde appen som er foreslått over uten at det hjalp. For min del har det hjulpet å bytte mellom wifi og mobildata, dvs skru av wifi og synkroniser over mobildata eller omvendt. Det skal bare en vellykket synkronisering til før det virker som normalt igjen, hvertfall på min.

Endret av #97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...