Furyon Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg vurderer sterkt å kjøpe et R4 kabinett når jeg skal oppgradere pcen min, men jeg har også lyst å gjøre det skikkelig. Jeg hadde tenkt å legge til en viftekontroller i 5,25 bayen, og fant fort ut hvilken viftekontroller jeg hadde lyst på. Ble ganske forelsket i denne "Lamptron fc5 v3", men kom til å tenke på døren på fremsiden av kabinettet. Vil det være mulig å bruke en sånn viftekontroller, uten at det skal påvirke døren på noen som helst måte? Er svært usikker på hvor mye plass det er imellom selve kabinettet og døren, og har ikke til nå funnet noen bilder eller videoer som viser min problemstilling. Så kort og enkelt: Vil lamptron fc5 v3 fungere på R4? Med tanke på plass Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Vanligvis er desse kabinettene med dører lagd for å ha sånt. Men ein bekjent av meg seier at døra er heilt innted kabinettet på denne. Desverre :/ Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Tror ikke det vil gå. Har selv R4 og vet at det ikke er stort med plass bak døra. Bruker selv denne (bilde) og er veldig fornøyd, faktisk så synes jeg den er genial, bra kvalitet og mange funksjoner. Styrer 5 stk 140mm vifter. Bilde tatt fra mitt kabinett: Endret 27. juli 2014 av SD88 Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Har en slik enkel fankontroller i min R4: http://www.dustinhome.no/product/5010620248/nzxt-sentry-mesh-fan-controller/ Støtter 5 vifter, ikke den mest fancye i verden, men du ser jo ingenting når døra er lukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå