Mr Grande Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Så jeg drar om 1 time for å forbedre meg, men jeg lurer bare på hva som skjer? Så lang så har jeg fått med meg at det er bane gård også ut på veien. Jeg føler meg ikke nervøs i det hele tatt, men hva skal jeg gjøre på sikkerhets sjekk? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Beklager, tenkte helt feil her! Endret 27. juni 2014 av Kentklausen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Sikkerhetskontroll av bil er vel ikke særlig relevant på MC-oppkjøring. Her er en ålreit sjekkliste: http://løbergstrafikkskole.no/bil-tilhenger-mc-moped/_attachment/3885?_download=true&_ts=142bd3f0868 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Så jeg drar om 1 time for å forbedre meg, men jeg lurer bare på hva som skjer? Så lang så har jeg fått med meg at det er bane gård også ut på veien. Jeg føler meg ikke nervøs i det hele tatt, men hva skal jeg gjøre på sikkerhets sjekk? Har du ikke gått gjennom dette på trafikkskolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå